קים שמה קץ לשמועות: "דמיינו את הלילה הנפלא בחייכם"

רבים תהו מה הייתה הסיבה האמיתית לכך שהכוכבת בחרה לעטות על עצמה סריג אפור שנראה מרופט מעלה השמלה הנוצצת לנשף המט גאלה • לא מדובר בתקלה אופנתית, אלא באלמנט שתוכנן בקפידה • "השמלה שלי נופלת כי זה פשוט לילה כזה"

קים קרדשיאן במט גאלה. צילום: EPA

יממה וקצת עברה מאז המט גאלה היוקרתי בניו יורק, אך סביר להניח שקים קרדשיאן עדיין מנסה להסדיר את הנשימה שלה אחרי שזכתה סוף סוף להסיר את הלוק עוצר הנשימה (באופן המילולי ביותר) שלבשה לנשף היוקרתי.

כזכור, קים בת ה-43 סובבה ראשים כשצעדה על השטיח לבושה בשמלה חובקת קימורים שעוצבה על ידי ג'ון גליאנו למרג'יאלה, שכללה מלבד תחרה כסופה מעוטרת בעלים, גם מחוך בלתי אפשרי שהפך את המותניים שלה לצרות באופן מעורר דאגה מה שכמובן יצר סערה ברשת כשהגולשים תוהים כיצד הצליחה לנשום, ואף העלו את הסברה כי הסירה צלעות כדי להפוך את מותניה לצרות יותר.

קים קרדשיאן במט גאלה / צילום: רויטרס

גם על הקרדיגן האפור הקטן שכיסה את כתפיה היה לגולשים ברשת הרבה מה להגיד ואיך נאמר זאת: פרגון לא היה הקונספט המוביל.

קים מצידה הציעה הסבר לבחירה האופנתית הלא שגרתית בראיון  שהעניקה לאתר ווג על השטיח בטקס: "רציתי שזה ייראה כאילו אני מבלה שחזרה מבילוי לילה פרוע בגינה", סיפרה על ההשראה ללוק, שאותו ניסתה בשיתוף עם גליאנו להתאים לקונספט הנשף השנה - "היפיפיות הנרדמות: האופנה מתעוררת מחדש" עם קוד הלבוש "גן הזמן".

קים קרדשיאן במט גאלה / צילום: AFP

"רציתי שזה ייראה כאילו רצתי החוצה ובדרך לקחתי את הסוודר של החבר שלי, זרקתי אותו עליי והלכתי לעבודה", הוסיפה ושיתפה. "דמיינו לעצמכם את הלילה הנפלא בחייכם עם האדם הכי קסום בעולם ואתם בגינה. ישנת יותר מדי, את מתעוררת אחרי הלילה הכי טוב בחיים שלך ורצה החוצה. השמלה שלי נופלת כי זה פשוט לילה כזה, ואני חוטפת את הסוודר של החבר שלי ורצה לאיפה שאני צריכה להיות".

שעות לאחר הטקס קים החליפה פלז'ר בביזנס והגיעה להמבורג בגרמניה כדי לנאום בכנס שיווק, אך גם שם מצאה את עצמה במוקד של מיני דרמה שהפכה כמובן לוויראלית, כשבזמן הנאום שלה מפגינה פרו פלשתינית החלה לזעוק במשך שניות ארוכות לשחרור פלשתין.

המפגינה הורחקה לבסוף על ידי המאבטחים במקום והוצאה מהאולפן, כשהמארגנים דאגו להתנצל בפני קים על התקרית.

קים מבחינתה לא נראתה נסערת יתר על המידה והשיבה בתחילה: "צריך לשחרר את כולם", מה שגרם לישראלים רבים לחשוב שמדובר באמירה על שחרור החטופים, אך נראה כי למעשה השיבה על הנושא שדובר עליו במפגש, פרויקט שחרור האסירים שלה מבתי הכלא בארצות הברית. 

חזרה לנשום. קים קרדשיאן,

בהמשך, לאחר שהמפגינה הורחקה מהאולפן, התייחסה יותר בהרחבה למצב הנפיץ בלחימה בין ישראל לחמאס וציינה כי כארמנית היא מזדהה עם סבל: "אני חושבת על זה כשאני מדברת עם הילדים שלי", שיתפה את הקהל. "אני חושבת על בעיות העולם. לקחתי אותם לארמניה שישמעו על רצח העם הארמני. אני יכולה להזדהות עם סבל העם הפלשתיני והעם הישראלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר