וינטג', מחבט וכדור: הצצה למלתחת הפרימיירות של זנדאיה

אחרי שגילמה שחקנית טניס בסרט החדש "המתחרים" זאנדיה הולכת בעקבות מרגו רובי ומציגה לוקים בהשראת ענף הספורט • האם זה הולך להיות הטרנד החם של הקיץ?

זנדאיה בטרנד החם של הקיץ?

בשנה שעברה הייתה זו מרגו רובי שהציגה שלל לוקים ורודים בפרמיירות של "ברבי" ברחבי העולם והשנה את מקומה תופסת זנדאיה עם השקת הסרט "המתחרים".

סרטו החדש של לוקה גואדנינו ("קרא לי בשמך"), שנחת אצלנו בשבוע שעבר, מתאר משולש אהבה רומנטי והרסני בין זוכת הגראנד סלאם טאשי דונלדסון, בכיכובה של זאנדיה, בין בעלה אלוף טניס בסוף הקריירה שלו, וחבר הילדות שלו.

ממש כמו דמותה כשחקנית טניס מקצועית, בחודש האחרון יכולנו לראות את זנדאיה מתעופפת ברחבי העולם לצורך קידום הסרט כאשר היא עושה זאת במגוון של תלבושות בהשראת הענף הספורטיבי.

זנדאיה והסטייליסט שלה לאו רואץ' מצאו דרכים סוראליסטיות ומופלאות לרפרר לסרט לא רק בחצאיות טניס קצרות אלא גם באמצעות צבעים, הדפסים ואפילו נעלי סטילטו מעוטרות בכדור טניס.

זנדאיה בוינטג' ראלף לורן / צילום: AP

לפרימיירה במילאנו לבשה זנדאיה שמלת וינטג' של המעצב האמריקני ראלף לורן מקולקציית קיץ 1992. השמלה נלבשה בעבר על ידי הדוגמנית סינדי קרופורד על מסלול האופנה.

למונטה קרלו בחרה זנאדיה סריג לבן בעל מפתח וי וחצאית ארוכה של ברונלו קוצ'ינלי.

זנדאיה בברונלו קוצ'ינלי, צילום: AFP

לצילומים בלונדון הלכה זנדאיה בלוק שובבי של המעצבת ויויאן ווסטווד משנת 1994. הסט מורכב מווסט וחצאית מיני עם קריצה בחלק האחורי של החצאית.

בסט של וינטג' ויויאן ווסטווד / צילום: GettyImages

לבכורה בלונדון בחרה השחקנית באחד הלוקים המוצלחים, חצאית עם טופ קולר, שסע עמוק ורקמות של מחבטי טניס.

זנדאיה בשמלה של בטום בראון, צילום: GettyImages

לפרימיירה ברומא נבחר לוק קלאסי בצבע לבן הכולל בלייזר רחב וחצאית רחבה.

חליפת חצאית קלאסית של קלווין קליין / צילום: GettyImages

לטובת הצילומים ברומא נבחרה שמלת טניס בצבע כסוף עם קיק בנעלי העקב של כדורי טניס, שגם הם הוטבעו עם הלוגו של המותג לואבה.

שמלה של לואבה וכדורי טניס בנעליים / צילום: GettyImages

לפרימיירה באוסטרליה נתפרה שמלה בהזמנה אישית מאותו בית אופנה ספרדי. השמלה בעלת צבע ירקרק עם פרינט של מחבט טניס בצבע שחור.

שמלה בהזמנה אישית / צילום: GettyImages

אחד הלוקים המוצלחים ביותר נראו בצילומים בפריז, שם לבשה זנדאיה שמלת מקוטרן של לואי ויטון משנת 2013 עם משבצות בצבע ירוק לבן וכפתורים גדולים ירוקים.

בלואי ויטון, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר