מה לובשים לליל הסדר? מצאנו לכם את הבגדים הכי נכונים לערב החג

בצל המלחמה את החג הקרוב נעשה בבית, באווירה משפחתית ורגועה • הנה כמה אופציות לבישות שמסמלות את רוח החג, אך שומרות על נוחות ושלווה – כי זה בדיוק מה שכולנו צריכים עכשיו

יעל שושנה לקסטרו. שמלת סטרפלס 249.90 שקלים . צילום: שי כהן ארבל

השנה, ליל הסדר מגיע באחת התקופות הקשות שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה. אין ספק שערב החג יהיה מורכב. מצד אחד הגדת החירות של עמנו מהצד השני אי אפשר לשכוח את החטופים שעדיין נמצאים בעזה והחיילים וכוחות הביטחון שנמצאים בלחימה.

לצד הכאב החגיגות הללו יכולות לקבל משמעות עמוקה יותר, להציע רגעים של נחמה וחיבור עם יקירינו. זוהי הזדמנות לכבד זיכרונות ומסורות יקרות, למצוא נחמה בהיכרות של טקסים וחוויות משותפות. למרות העצב שעלול להימשך, מעשה ההתכנסות לחגיגה יכול להציע שביב של תקווה, להזכיר לנו את חוסנה של הרוח האנושית ואת החשיבות של מציאת רגעי שמחה.

רזילי, אוברול 799 שקלים / יח"צ 

אולסיינטס לסטורי, שמלה 1,180 שקלים / יח"צ 

מבחינה אופנתית, השנה נבחר להתלבש בפשטות, בטבעיות, בלי אאוטפיטים מפוארים מדי, אופנה שמאפשרת לנו להתחבר לעצמנו ולמשפחה, בדים נעימים וצבעים רגועים, כאלה שמייצרים שלווה. הנה כמה אופציות שיעניקו לכם אווירה חגיגית וגם יתאימו מאוד לישיבה ארוכה בשולחן הסעודה.

גולף, שמלת מקסי 349.90 שקלים / צילום: דור שרון

צבעוניות

הצבע הלבן ממשיך לשלוט בערב החג, בתחום האופנה, הצבע הלבן הקלאסי משדר טוהר, אלגנטיות וחגיגיות. כאשר בוחנים לבוש לערב חג, הבחירה בצבע לבן יכול להוסיף נופך של תחכום ועידון לחגיגות. בנוסף, הלבן, כמו קנווס ריק, מתאים למגוון של אקססוריז ותכשיטים, ומאפשר אינסוף אפשרויות בעיצוב ואביזרים.

רשת ביגוד, גופייה 49.90 שקלים, חצאית 59.90 שקלים / צילום: טל בדראק

מרסי ביי איזבלה, חולצה שהיא שמלה 179 שקלים / יח"צ 

בין אם מעוטרים בפאייטים מנצנצים, תחרה עדינה או תכשיטים נוצצים, בגדים לבנים לוכדים ומשקפים את האורות המנצנצים והאווירה החגיגית של ערב החג ומבטיחים אמירה בלתי נשכחת וקסומה.

קסטרו, קרידגן סרוג 149.90 שקלים / צילום: שי כהן ארבל 

גולברי, אוברול עם צווארון 499.90 שקלים / צילום: ליאור קסון 

מלבד לבן אנחנו נפגוש את כל הגוונים הבהירים והפסטלים, שמנת, בז', ורוד בייבי, תכלת שמיים וירוק פיסטוק, שגם הם יתאימו לשולחן החג ויביאו איתם טוויסט אופנתי צבעוני שמתחבר לאווירה ומביאו איתו מגע מרענן ותחושה של התחלות חדשות. 

קרייזי ליין, חולצה 239.90 שקלים, מכנסיים 199.90 שקלים / צילום: חנה טובול

Yanga, חולצה 199.90 שקלים, חצאית 199.90 שקלים / צילום: שי פרנקו 

גזרות

שחררו את המחוכים והבגדים הצמודים, אנחנו בארוחת חג והדבר הכי חשוב זו הנוחות. מעבר לארוחה יש את קריאת ההגדה שמזמינה אותנו לערב ארוך של ישיבה. מה שהכי נוח לכן, הכי נכון לכן.

H&O, שמלה 149.90 / צילום: תומר לופצקו

הודיס, חליפת פשתן, מכנסיים 169.90 שקלים, חולצה 149.90 שקלים / יח"צ 

שמלות משוחררות, חליפות אוברסייז, אוברולים משוחררים ואפילו ג'ינס קליל עם חולצה אלגנטית יכולים לתת מענה אלגנטי ומרענן לערב החג.

רונן חן, שמלה משוחררת וצבעונית 690 שקלים / צילום: זוהר שיטרית 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר