מאמי, את לא ביונסה: אירית רחמים מפספסת בנעליים

מלכת הפקות האירועים בלוק שלא מתחבר, אור שפיץ בניחוח של חורף שלא מתאים לעונה ויש גם מי שהצליח לה הפעם • זהירות, ביקורת אופנה לפניכם

אדם סרור חוגג. צילום: אור גפן

מה קורה עם הנעליים של כוכבות הביצה? כל החברות התייצבו לחגוג יום הולדת למפיק אדם סרור שחגג אמש (שני) ברופטופ 98 החדש במלון מאייר האוס. הרוב הלכו על בטחו ולבשו שחור או את השילוב הקלאסי שחור ולבן. יכולנו להבחין בכמה טרנדים חזקים שבלטו, אבל למען האמת, הלוקים לא העיפו אותנו.

אירית רחמים בדרך כלל יודעת לייצר לוקים מעניינים ולמשוך תשומת לב, הפעם לצערנו זה פחות הצליח. בסך הכל מדובר בבחירה מוצלחת מבחינת הצבעוניות הקלאסית, אך הכל תלוי בפרטים הקטנים, וכאן היא נפלה. רחמים לבשה חצאית מיני שחורה מעוטרת בפרח עם שובל ושסע קטן, טישרט לבנה, ז'קט שחור מחויט אוברסייז ותיק שחור מבריק, עד כאן אהבנו. אבל אז ראינו את עקבי הפלטפורמה המוגזמים בשילוב הגרביים עם הפנינים, מה נשמע? לא התחברנו בעליל.

השלישייה, אירית רחמים, אופירה אסייג ופולה בליק / צילום: אור גפן

אם כבר שחור ולבן, אז בואו תסתכלו על הדי ג'יי המפורסמת דלית רצ'סטר שלבשה טוטאל לוק אורבני קליל ומחמיא, מכנסיים רחבים בגזרה גבוהה, גופייה לבנה בגזרת מחוך עם כפתרה קדמית, סניקרס בשחור ולבן ותכשיטים תואמים. קליל, מחמיא, מותאם לאירוע ומרענן.

דלית רצ'סטר / צילום: אור גפן

גם את הלוק האביבי של ג'קי אזולאי אהבנו. היא לבשה ג'ינס כחול בהיר בגזרה רחבה, טופ גופייה אוברסייז עם שפע בד, תיק לבן קטן עם רצועת שרשרת כסופה ונעלי עקב שקופות. עושה לנו חשק לחופשה קיצית באחת מבירות אירופה, לוק מושלם.

ג'קי אזולאי / צילום: אור גפן

הדוגמנית רומי נסט מציגה את הצבע הכי טרנדי העונה – תכלת. היא הגיעה בטוטאל לוק תכלת שכולל שמלת מיני צמודה, ז'קט מחויט, תיק כסוף קטן והפריט שהעיף אותנו – עקבי שפיץ בתכלת מטאלי, אהבנו.

רומי נסט / צילום: אור גפן

גם אירה דולפין מציגה טרנד שהולך לסחוף אותנו העונה, פרינט חייתי. היא לבשה שמלה סגלגלה עם הדפס בהשראת זברה בשילוב עם עקבי שפיץ בצבע ניוד, האמת? כיף לראות אותה בטוטאל לוק שונה מהרגיל שלה, לגמרי הצליח לה.

אירה דולפין / צילום: אור גפן

מי שפחות הצליחה היא הקונדיטורית אור שפיץ שלבשה שמלת מיני בצבע אבן בעלת שרוולים ארוכים עם דגש בכתפיים, החלק העליון צמוד והחצאית בגזרת פעמון. שמלה לא מוצלחת במיוחד, אך הטעות העיקרית היא מגפי הבוקרים שממש לא מותאמים לעונה. אמנם ביונסה הביאה את הטרנד הזה לקדמת הבמה, אך אפשר לחכות עם המגפיים לחורף.

אור שפיץ / צילום: אור גפן

אהבנו מאוד את האאוטפיט של יובל מעתוק, היא לבשה חליפה שחורה מחויטת אוברסייז בשילוב טופ לבן, עקבי שפיץ שחורים ותיק קטן ממותג בצבעוניות חומה, הכל עובד חוץ מהתיק, קלאץ בהדפס גיאומטרי של שחור ולבן היה מתאים כאן.

יובל מעתוק / צילום: אור גפן

אחרון חביב הוא תום חיימוב שבימים אלה מצטלם לתוכנית "אהבה חדשה" במטרה למצוא זוגיות. חיימוב כהרגלו לבוש די בייסיק, אך כמו תמיד זה עובד. ג'ינס כחול בהיר, סניקרס לבנות, טישרט שחורה ומעיל עור שחור, פשוט וטוב.

תום חיימוב / צילום: אור גפן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר