טילטיל בווידוי אמיץ: "אני מנסה להראות שהכל בסדר, בפנים אני מרוסק"

כוכב הרשת, שבנו יוסי התגייס לפני מספר חודשים, פותח את הלב ומספר על החשש הגדול שלו • "אני מתפלל שתהיה עסקה והילדים שלנו לא יצטרכו להיכנס לרפיח"

טילטיל ובנו יוסי. צילום: אור גפן

בחודש נובמבר האחרון התגייס בנו של כוכב הרשת טילטיל (לירון אורפלי) לצה"ל. כעת, אחרי שסיים את תקופת הטירונות יוצא טילטיל בווידוי אמיץ לגבי החשש שלו על חייו של בנו, ועל חייהם של הלוחמים, הילדים של כולנו.

"בבקשה אל תשפטו אותי. מה שמשפחה שלי ועוד עשרות, אם לא אלפי משפחות של לוחמים בישראל עוברות בימים האלה זה פשוט מטורף. המתח האם תהיה עסקה עם החמאס יימח שמם גומרת אותנו. תבינו שאם לא תהיה עסקה כנראה שצה״ל שלנו יכנס לרפיח מה שזה אומר שהילדים שלנו יצטרכו להיכנס פנימה לרפיח וכן גם הבן שלי יוסי. חברים שלי, אני מנסה להראות לכם בסטורי שאצלי שהכל בסדר צחוקים וכאלה אבל מבפנים אני מרוסק מפחדים", כתב בחשבון האינסטגרם שלו.

טילטיל והבן יוסי בלשכת הגיוס / ללא

"הילדים האלה לפני פחות משנה עוד היו בבית הספר ולחשוב עכשיו שהם צריכים להיכנס לרפיח אלוהים שבשמיים רק שישמור עליהם. אתם כבר מכירים אותי ואת הדעות שלי שאני חושב שצריך למחוק את כל המחבלים היום לפני מחר וכמה שיותר מהר, אבל אני מודה שאני מתפלל שתהיה עסקה שהחטופים שלנו יחזרו הביתה והילדים (הלוחמים) שלנו לא יצטרכו להיכנס לרפיח. ולא בגלל שאני לא רוצה שצה"ל שיכנסו באימא של רפיח, אלא בגלל הילדים שלנו. ותאמינו לי שכל אבא של לוחם מוכן היום לקום ולהיכנס לרפיח במקום הילד שלו. אז הנה אני נשבע שאני מוכן להיכנס לרפיח במקום הבן שלי. בבקשה על תשפטו את הורי הלוחמים". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר