כוכבת "האח הגדול" נפרדת: "אני צריכה להתרגל למצב"

אביה של ניקול בוטביניק נפטר בשבוע שעבר • כעת היא מוצאת את הכוחות נפשיים כדי לספר על הקושי בהתמודדות עם האובדן • "לא ישבנו שבעה בגלל שקברנו אותו לפני החג, זה קצת קשה"

ניקול בוטביניק נפרדת מאביה / אינסטגרם

משתתפת "האח הגדול" ניקול בוטביניק שנעלמה בשבוע האחרון מהאינסטגרם, פתחה אתמול (שלישי) את המצלמה ודיברה ברשת החברתית בכאב ובדמעות על אביה שנפטר רגע לפני ליל הסדר, על השבעה שלא התקיימה כתוצאה מהפטירה בסמוך לחג, על האתגר שעוד מצפה לה בהתמודדות עם חסרונו של יקירה, ועל האהבה שקיבלה מהגולשים ומהסביבה הקרובה בימים המורכבים.

"טוב, נעלמתי לכם בשבוע האחרון", ציינה בוטביניק בפתח דבריה בסרטון שבחרה לצלם ברכבה הפרטי. "הרבה מכם יודעים והבינו שאבא שלי נפטר. הוא נפטר יום לפני ליל הסדר, ההלוויה הייתה בבוקר ליל הסדר. אז פתחתי מצלמה כדי באמת להגיד תודה רבה על כל ההודעות ועל כל האהבה שקיבלתי, באמת. קיבלתי אלפי הודעות ולא הספקתי להגיע לכולן. אני עושה את זה עכשיו".

ניקול אורי בוטביניק בכניסה לבית "האח הגדול", צילום: מיכאל טומרקין

בהמשך חלקה בתחושות. "קצת קשה לי. לא ישבנו שבעה בגלל שקברנו אותו לפני החג, זה קצת קשה. הייתי רוצה שתהיה שבעה כמו שצריך, אבל אבא שלי כמו אבא שלי לא נתן לנו לשבת שבעה ונתן לנו לעשות את זה בדרך של הכנסת אורחים. הייתי מוקפת כל השבוע במלא אנשים שלא ידעתי שהבית שלי יכול להכיל".

רגע לפני שסגרה את המצלמה, ביקשה בוטביניק בעיניים דומעות להודות לעוקביה ומכריה שעטפו אותה באהבה ברגעיה הקשים. "אז שוב, רציתי להגיד תודה רבה לכולם, ושבעזרת השם אני אחזור לאט לאט. אני קצת צריכה להתרגל למצב, להמשיך בלי אבא", אמרה. "אני אוהבת אתכם מאוד, ובאמת תודה רבה על הכל. אין לי מילים, קיבלתי מלא אהבה ואני ממש מודה על זה לשם, ולאבא שלי, ולכולכם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר