ספיר בורגיל נשברה: "עשינו כל מה שאפשר כדי להציל אותה"

כוכבת "האח הגדול" שאימצה לאחרונה כלבה גורה, הודיעה על מותה אחרי ימים מורכבים שבמהלכם גילתה כי היא נמסרה לידיה כשהיא חולה • "זה קשה, אולי זה איפשהו הצורך שלי להיות כבר אימא"

ספיר בורגיל נפרדת מהכלבה בכאב / אינסטגרם

ספיר בורגיל פרסמה היום (חמישי) פוסט כאוב שבו הודיעה לכמעט רבע מיליון עוקביה באינסטגרם על מותה של כלבתה אס, לאחר שזו נדבקה בווירוס קשה הפוגע ברירית המעיים. דקות לאחר העלאת הפוסט, צרפה הכוכבת לסטורי שלה סרטון שבו פרצה בבכי כששיתפה בעצבות שאופפת אותה ברגעים אלה ובתהיות שעולות בה על הצורך שלה להפוך לאימא בקרוב.

"כשאתה מכניס נשמה חדשה לבית, כל הבית פורח סביבו", כתבה בורגיל בכאב מתחת לתמונה של כלבתה. "היה לנו שבוע מדהים עם אס הגורה המתוקה שאימצנו. לצערנו, היא הגיעה אלינו עם וירוס הפרוו שתוקף גורים (שכבר דגר אצלה לפני האימוץ ולא ידענו). מהרגע שגילינו, עשינו כל מה שאפשר כדי להציל אותה, אבל הלילה היא נפרדה מאיתנו לעולם הבא", סיפרה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Sapir Borgil | ספיר בורגיל (@sapir_borgil_)

"אוהבים אותך, אס. היית בשבילנו אהבה גדולה, גם בזמן הקצר שהיה לנו יחד", חתמה.

בהמשך פרסמה בורגיל סרטון בסטורי שבו פתחה את הלב. "אני ככה פחות או יותר מהבוקר. אין לי באמת חשק לעשות כלום. זה מבאס. זה שבוע, אבל זה שבוע שאתה נקשר. והשקענו וקנינו לה את כל הדברים כדי שיהיה לה הכי כיף בעולם. וגם אין מה לעשות עם הדברים האלה, לצערנו זו מחלה שברגע שהיא מדביקה גורים, אז כל גור שיכנס לפה לבית אחריה לא ישרוד. זה קשה. באמת קשה. זה מוזר, זה כאילו עוד פעם שנינו. אברהם עם הניקיונות, ואני התרגלתי אליה. זה כיף לחזור הביתה כשיש מישהו שממש רוצה ומחכה ותלוי בך.

"בסוף אתה נקשר לנשמה". ספיר בורגיל / צילום: אור גפן

"אולי זה איפשהו הצורך שלי להיות כבר אימא", אמרה בורגיל בעיניים דומעות. "זה כאילו שבוע, אבל אנשים לא מבינים שאתה נקשר לנשמה. בסוף אתה נקשר לנשמה. היא הייתה נשמה. זה גם מבאס להכניס כלב הביתה אחרי. אולי זו סוג של טראומה כי זו אני במוד קצת באסה היום, תסלחו לי אם אני מתנתקת. סליחה שאני גם לא מול המצלמה, אבל אתם יודעים שאני שונאת את הרגשי הזה, אבל אני לא יכולה לשקר לעצמי. אנחנו נדבר בהמשך היום". רגע לפני שחתמה את דבריה, ביקשה בורגיל להעביר מסר חשוב. "תשמרו על הכלבים, תיקחו אותם רק מעמותות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר