אוכל מהאגדות: מסעדה של דיסני וורלד זכתה בכוכב מישלן

לראשונה בהיסטוריה: מקום בפארק שעשועים זוכה בהישג הגסטרונומי הנחשק • Victoria & Albert’s, שהוקמה בשנת 1988, מציעה תפריטי טעימות שמבוססים על מטבח אמריקני עילי מודרני • הקץ': תצטרכו למצוא סידור לקטנטנים

מנה במסעדת Victoria & Albert's. צילום: דיסני

כשחושבים על אוכל המוגש בפארק שעשועים זה או אחר, המנות הראשונות שעולות לראש הן שניצלונים וצ'יפס ספוגי שמן ולא טעימים במיוחד, מתבוססים על צלחת קלקר מתפוררת, כמו גם ממתקים, חטיפים ושתייה במחירים מופקעים. אלה שמסמנים כמטרה קהל משפחות שבוי שפוקד את המקום. במילים אחרות, הדבר הכי רחוק מאוכל של לונה פארק הוא ארוחת גורמה במסעדת מישלן. אז עכשיו כבר לא.

בימים האחרונים זכתה בכוכב מישלן מסעדה בפארק השעשועים הכי מפורסם בעולם: דיסני וורלד שבאורלנדו, פלורידה, ארה"ב.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Disney Eats‎‏ (@‏‎disneyeats‎‏)‎‏

Victoria & Albert’s, שממוקמת בריזורט של דיסני הצמוד לפארק עצמו (17 דקות הליכה מהממלכה הקסומה), היא המסעדה הראשונה אי פעם שנמצאת בבעלות של פארק שעשועים ואוחזת בכבוד הקולינרי האולטימטיבי.

המקום האלגנטי, שנפתח ב-1988 ומציע מטבח אמריקני עילי מודרני, אומנם ביסס את עצמו במשך השנים כיעד גסטרונומי מבוקש, אך זכה בכוכב המישלן הנחשק רק עכשיו. למען הסר ספק: אם אתם במקרה בסביבה עם הילדים ושוקלים לקפוץ לנשנש משהו, תיאלצו להשאיר אותם במלון עם בייביסיטר, שכן הכניסה למסעדה מותרת מגיל עשר.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Disney Parks‎‏ (@‏‎disneyparks‎‏)‎‏

כמו כן, בהנחה שבכלל הצלחתם להזמין שולחן, תיאלצו לשכוח לגמרי מהשניצלונים. התפריט של "ויקטוריה ואלברט" כולל שתי ארוחות טעימות בלבד. הרכבן משתנה בהתאם להיצע חומרי הגלם ולפי החלטת השף מת'יו סאוורז. מחיר ארוחה כזו, שנמשכת כשלוש שעות, מתחיל ב-295 דולר לאדם (לפני יין, ויש יותר מ-500 סוגים לבחירה).

בין המטעמים אפשר למצוא "כריך" קרפצ'יו בשר אייל וכרוב אדום; בקר ווגיו מדרגה A5 (הגבוהה ביותר) ממחוז מיאזאקי שביפן; טרטלטים עם מעדנים מהים ורטבים "נועזים", כך לפי מישלן, כמו בורדלז קולה-דובדבן.

תפריט טעימות סגור, צילום: DISNEY

"כל אחד בצוות שלנו שותף בהשגת הכוכב הזה, החל מהמלצרים ועד לקונדיטורים. אנחנו מקווים להעניק השראה לדורות מומחי הקולינריה הבאים, שישאפו להגשים את החלומות שלהם", התמוגג השף סאוורז עם הזכייה. השאלה האמיתית היא האם מיקי, דונלד ושות' הם חלק מאותו צוות מובחר שהשף משבח - אם לא בפועל אז לפחות בנשמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר