בפעם הרביעית ברציפות: מסעדת "שבור" של אסף גרניט קוטפת כוכב מישלן

השף הגיע יחד עם שותפיו לטקס בצרפת, אשר במהלכו הוכרז כי המסעדה הפריזאית תשמור שוב על הכוכב היוקרתי שלה • גרניט: "אני מלא תקווה ואמונה שנסיים את המלחמה הזו עם החזרת החטופים והשקט לגבולות פיסת גן העדן הקולינרית שלנו"

אסף גרניט בטקס בשטרסבורג (ארכיון) || צילום:פרטי

מסעדת ״שבור״ של השף אסף גרניט בפריז קיבלה היום (שני) כוכב מישלן בפעם הרביעית ברציפות. גרניט שהגיע לאירוע בצרפת יחד עם שותפיו אמר: "השנה ויותר מתמיד הזכייה בכוכב המישלן מחזקת אותנו ואת צדקת הדרך שלנו, שלי ושל השותפים שלי בחול ובארץ דן יושע, תומר לנצמן אורי נבון, אסף סרי, אליעזר מזרחי ואיציק רוחם". 

גרניט מקבל כוכב מישלן, צילום: ללא

עוד הוסיף: "לעמוד על בימת הטקס ולקבל את הפרס על מסעדה ירושלמית, ישראלית, בפעם הרביעית ברציפות כשלפני עשרה ימים עוד הייתי מתנדב במילואים ומוקף לוחמי מגלן (ומיד גם אחזור אליהם) זאת חוויה אחרת, גאווה ישראלית אמיתית. הפרספקטיבה וסולם הפרופורציות השתנה לחלוטין, אני מלא תקווה ואמונה שנסיים את המלחמה הזו עם החזרת החטופים והשקט לגבולות פיסת גן העדן הקולינרית שלנו, עד אז אני וקבוצת מחניודה נמשיך ונפעל בכל דרך בה אנחנו יכולים לתרום". 

גרניט ושותפיו בטקס, צילום: ללא

בסיום דבריו אמר השף: "זאת הזדמנות נפלאה להזמין את כל מי שנמצא בפריז, לונדון או ברלין לבקר אצלנו - לשבת במסעדה טובה ברחובות פריז ולשמוע מוסיקה כחול לבן בוקעת מהרמקולים כשסביבך תיירים מכל העולם זאת תחושה חמה שתמלא כל ישראלי בימים כאלו". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר