כל השערוריות נחשפות: סדרת דוקו חדשה על כוכב בקסטריט בויז ואחיו המנוח

הצד האפל של התהילה: לאחר מותו הטרגי בגיל 34 בלבד, ארון וניק קרטר זוכים לסדרה דוקומנטרית על אודות חייהם רוויי הדרמות והטרגדיות הקשות • באילו נושאים תתמקד?

ניק וארון קרטר. צילום: צילום מסך טוויטר

כשנה וחצי לאחר מותו הטרגי בגיל 34, ארון קרטר ואחיו כוכב הבקסטריט בויז ניק קרטר יככבו בסדרה דוקומנטרית חדשה בת ארבעה פרקים שתשודר ברשת Investigation Discovery. הסדרה, שזכתה לשם "Fallen Idols: Nick and Aaron Carter”, תכלול ארבעה פרקים ותעלה לשידור בסוף מאי.

במרכז התוכנית: סקירת האישומים על הטרדות מיניות ואישומים באונס מצד ניק, לצד סיקור המאבקים של ארון בהתמכרויות הקשות שלו לסמים ובשלל הפרעות נפשיות במשך השנים עד מותו בטרם עת בנובמבר 2022 כתוצאה מטביעה. הסדרה תסקור גם את מערכת היחסים המורכבת והטעונה בין האחים, שכללה שורת האשמות קשות וסכסוכים לאורך השנים ואף הגיעה לאפיקים משפטיים וצווי הרחקה, ותכלול בין היתר ראיונות עם שלוש הנשים שהאשימו את ניק בהטרדה מינית, בן משפחה אנונימי שסירב להיחשף וכן אקסית של ניק וארוסתו לשעבר של ארון.

ארון (מימין) וניק קרטר ב-2006, צילום: רויטרס

"'Fallen Idols' תחקור את הצד האפל של התהילה והדינמיקה המשפחתית הטעונה. זאת לצד האתגרים הניצבים בפני מי שיצאו נגד ידוענים בתרבות המודרנית כיום", נכתב בהודעה לתקשורת שפרסמה הרשת כחלק ממאמצי קידום הסדרה.

התוכנית תשודר בין התאריכים 27 ל-28 במאי ברשת Investigation Discovery (רשת טלוויזיה בבעלות וורנר ברוס דיסקברי המתמחה בהפקת סדרות פשע) וברשת הסטרימינג מקס.

ארון וניק קרטר, ב-2001, צילום: איי.אף.פי.

לצד הצלחות וכסף, משפחת קרטר ידעה טרגדיות ושערוריות רבות לאורך השנים. הקשר בין האחים לבית משפחת קרטר היה טעון ורווי האשמות קשות. בין היתר, האשים ניק ב-2019 את ארון באיומים על פגיעה באשתו ההרה, וגם אחותו התאומה של ארון, אנג'ל, הצטרפה לבקשה להוצאת צו הרחקה נגדו.

ארון קרטר ז"ל, צילום: Gilbert Carrasquillo/WireImage

היא תמכה בטענות על מסוכנות וחשש לאלימות מצד ארון, שהודה בעבר בהתמכרויות קשות לסמים ובכך שהוא סובל משלל תחלואי נפש, דוגמת הפרעה דו-קוטבית, סכיזופרניה וחרדות קשות. שתי אחיות נוספות במשפחה, לזלי ובובי ג'ין, הלכו לעולמן אף הן בטרם עת, כשארון אף טען שלזלי התעללה בו מינית בילדותו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר