צפו: הצצה ראשונה לסדרה המבוססת על אחד הספרים החשובים בהיסטוריה

"מאה שנים של בדידות", ספרו המופתי של גבריאל גארסיה מארקס, זוכה לראשונה לעיבוד טלוויזיוני מסקרן במיוחד • כמה פרקים תכלול הסדרה, מתי היא תעלה בנטפליקס ומי הבמאים המוערכים שעבדו עליה? • כל הפרטים

מתוך הסדרה "מאה שנים של בדידות". צילום: באדיבות נטפליקס

"מאה שנים של בדידות", הרומן הקלאסי אשר נחשב לאחד הספרים הטובים ביותר שנכתבו מאז ומעולם, תרם רבות לזכייתו של גבריאל גארסיה מארקס בפרס נובל לספרות בשנת 1982. על אף השפעתו האדירה על עולם הספרות ולמרות שזכה להצלחה מסחרית אדירה (עם מכירת יותר מ-50 מיליון עותקים ברחבי העולם), הספר מעולם לא עובד לקולנוע או לטלוויזיה בשל איסורו של הסופר הקולומביאני (שהלך לעולמו ב-2014) לעשות כך – עד עתה.

נטפליקס פרסמה אתמול (רביעי) את הטיזר הראשון לסדרה שצפויה לעלות בשירות הסטרימינג בהמשך השנה, ותכלול לא פחות מ-16 פרקים - שכבר כעת מעוררים תקווה בקרב המעריצים הרבים של הספר כי העיבוד יעשה כבוד למקור.

העיבוד החדש בוים על ידי אלכס גרסיה לופז, שביים בעבר פרקים לסדרות כמו "דרדוויל", "המכשף" ו"קאובוי ביבופ", ועל ידי לאורה מורה, שביימה פרקים לסדרות שונות, בהן " פבלו אסקובר: פטרון הרשע", ואת סרט הטלוויזיה המוערך "להרוג את ישו".

גבריאל גרסיה מארקס (ארכיון), צילום: Getty Images

הספר עוקב אחר השושלת של משפחת בואנדיה, המתפרשת על פני, ובכן, כ-100 שנים, המתגוררת בעיירה הדמיונית מקונדו. לאורך השנים מתחוללים שלל אירועים שמשפיעים על בני המשפחה השונים, תוך התבוננות על השינויים הדרמטיים שהתרחשו גם בקולומביה עצמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר