"אסור שירפו את ידינו": מצדיעים לקורין אלאל בפסטיבל נחשב

פסטיבל הג'אז הנשי בירושלים יתקיים בין התאריכים 6-4 ביוני בו יועלו מופעים נשיים בהפקות מקור מגוונות • במרכזו מחווה ליוצרת המוערכת

קורין אלאל. צילום: קוקו

פסטיבל הג'אז הנשי בירושלים, שמוקדש כולו למוזיקאיות המכתיבות את הטון בארץ ובעולם, יתקיים זו השנה השלישית בצוללת הצהובה, בין התאריכים 6-4 ביוני בו יועלו מופעי ג'אז של נשים בהפקות מקור מגוונות ומיוחדות.

במרכז הפסטיבל, שאוצרת ומנהלת אמנותית חן לוי, יעמוד השנה מופע של הרכב הבית שלו, חמישייה נשית שאותה היא מובילה כסולנית ונקרא קווינטה אנסמבל (חן לוי, קטיה טובול, ענבר פז, מאי סגל, הדר נויברג) אשר יצדיע לקורין אלאל וליצירתה.

קורין אלאל על מופע המחווה לכבודה. באדיבות היכל התרבות תל אביב (ארכיון)

עוד בפסטיבל: חיבורים ראשונים בין יוצרות, דוגמת לירז צ'רכי שתפגוש על הבמה את הפסנתרנית האנדלוסית דריה מוסינזון למסע מוזיקלי חובק עולם; אריאל ברט שתפגוש בצ'לו של מאיה בלזיצמן ואת הגיטריסט ניצן בר שיתארח; מפגש של הפסנתרניות קטיה טובול וענת פורט ועוד.

קווינטה אנסמבל, צילום: מידן גיל ארוש

חן לוי: "התקופה הנוכחית היא מהקשות שידענו, ובו זמנית זו תקופה שמצליחה יותר מכל להדגיש את חשיבות האמנות, התרבות והמוזיקה בחיינו. אסור שירפו את ידינו מהעשייה הכל כך נדרשת וחשובה הזו, גם לא עכשיו, במיוחד לא עכשיו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר