הישראלי שעומד מאחורי "ברבי" נכנס לרשימת האנשים המשפיעים בעולם

מנכ"ל חברת Mattel ינון קרייז, הוא אחד מ-100 המשפיעים של מגזין Time • "הסרט היה תוצאה של שיתוף פעולה קריאייטיבי בין היוצרים המובילים בעולם, רצינו ליצור משהו ייחודי ומקורי שישבור מוסכמות"

הסרט "ברבי". צילום: טוליפ אנטרטיינמנט

ינון קרייז, הישראלי שמכהן כמנכ"ל חברת Mattel העולמית, המחזיקה במותג "ברבי", נבחר לרשימת מאה המשפיעים של מגזין Time.

כזכור, בשנה האחרונה הסרט "ברבי" הפך לתופעה ושבר כמה שיאים מרשימים, מה שהרים את החברה לגבהים חדשים ואף הוציא אותה ממשבר.

ינון קרייז סיפר בראיון: "הסרט היה תוצאה של שיתוף פעולה קריאייטיבי בין היוצרים המובילים בעולם, רצינו ליצור משהו ייחודי ומקורי שישבור מוסכמות ויהווה אירוע חברתי".

ינון קרייז, צילום: באדיבות Mattel

קרייז סיפר גם על התופעה ששינתה את התרבות במובן מסוים. "מעבר להצלחה בקופות, שמח שהסרט החזיר אנשים לבתי הקולנוע והפך להיות תופעה חברתית גלובלית, שריגשה אנשים עם מסרים חיוביים ואנושיים". 

בנוסף אליו, אל הרשימה היוקרתית נכנסה גם רייצ'ל גולדברג-פולין, אמו של החטוף הירש גולדברג, שהוגדרה בתור "אחד הקולות הבולטים ביותר במאבק להחזרת החטופים הישראליים". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר