לאחר נישואים כושלים לגברים: השחקנית המפורסמת יוצאת מהארון

כוכבת "מגרש ביתי" סופיה בוש החליטה לשים סוף לשמועות ועשתה זאת באופן רשמי בכתבת שער במגזין גלאמור • בעבר הייתה נשואה פעמיים

סופיה בוש. צילום: AFP

"סוף סוף אני יכולה לנשום": אחרי שהייתה נשואה לגברים פעמיים, השחקנית סופיה בוש החליטה לשים סוף לשמועות ויצאה באופן רשמי מהארון.

את החשיפה הרשמית בחרה בוש (41) לבצע בכתבת שער במגזין גלאמור בגיליון אפריל. "אני לא חושבת שאני יכולה להסביר כמה זה משמעותי ועוצמתי", שיתפה בוש במאמר שנלווה לכתבה. "אני מרגישה כאילו לבשתי שכפ"ץ כבד מי יודע כמה זמן. לא הבנתי עד כמה הוא היה כבד עד שפשוט הורדתי אותו.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Glamour‎‏ (@‏‎glamourmag‎‏)‎‏

"תמיד ידעתי שהמיניות שלי מתקיימת על הספקטרום. כרגע אני חושבת שהמילה הטובה ביותר לתיאור שלה היא 'קוויר'. זה יישמע מטורף אולי, אבל אני חושבת שאנשים בתהליכי החלמה מטראומה יבינו אותי. אני נושמת עמוק שוב. אני יכולה להרגיש את הרגליים שלי שוב, את כפות הרגליים בנעליים. זה גורם לי לרצות לבכות ולצחוק בו זמנית".

סופיה בוש ואשלין האריס, צילום: AP

באוגוסט 2023, כוכבת "מגרש ביתי" ו"שיקגו PD" הגישה בקשה לגירושים מהיזם גרנט היוז אחרי שנת נישואים. חודשיים לאחר מכן, המגזין פיפל חשף כי בוש מנהלת זוגיות עם שחקנית הכדורגל ונבחרת ארצות הברית לשעבר אשלין האריס (38). היא הייתה נשואה בעבר גם לשחקן צ'אד מייקל מאריי שכיכב לצידה ב"מגרש ביתי", ממנו התגרשה בדצמבר 2006 לאחר פחות משנת נישואים.

"הרעיון שעזבתי את הנישואים שלי בהתבסס על רומן היסטרי מעולם לא היה", ביקשה בוש להבהיר על השמועות שנפוצו כי עזבה את היוז כדי להיות עם האריס. "לקח יותר משנה לעשות את חשבון הנפש הנפש המרסק ביותר בחיי שהיה אכזרי. לקח לי 41 שנים להגיע לפה ועכשיו אני חשה אושר אמיתי".

סופיה בוש, צילום: AFP

מאז חשיפת הקשר הזוגי ביניהן, בוש והאריס נצפו יחדיו מספר פעמים כשהן חולקות גילויי אהבה פומביים, האחרון שבהם בארוחת הערב המסורתית לכתבי הבית הלבן ביום שבת האחרון. "נראה שהן מאושרות מאוד", אמרו מקורבים לשתיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר