הדרמה של בריטני ממשיכה: ההחלטה החדשה של בית המשפט

יותר משנתיים לאחר שבית המשפט קבע כי ג'יימי ספירס יחדול מלשמש כאפוטרופוס של בתו, כעת היא נאלצת לשלם את הוצאותיו המשפטיות • "היא רותחת", סיפרו מקורבים לאתר TMZ על ההסדר ומוסיפים כי היא מרגישה מרומה

הדיווח על שחרורה של בריטני ספירס מאפוטרופסות אביה// כאן 11

הדרמה המשפטית של בריטני: יותר משנתיים לאחר שבית המשפט קבע כי ג'יימי ספירס יחדול מלשמש כאפוטרופוס של בתו, בית המשפט קבע כי תאלץ לשלם את הוצאותיו המשפטיות במשפט שהתנהל ביניהם.

בריטני ספירס ואביה, צילום: AP

13 שנים לאחר שהפך לאפוטרופוס של בתו בשנת 2008 ושלט באופן מוחלט כמעט בכל היבט בחייה האישיים והמקצועיים, בית המשפט קבע בנובמבר 2021 כי בריטני ספירס (42) תשוחרר מידי אביה.

מאז השניים התנצחו בדיונים ארוכים וטעונים בבית המשפט כשספירס יצאה בהאשמות קשות נגד התנהלותו המקצועית והאישית של אביה שכללו טענות על התעללות של ממש ואיחולים למאסרו ואף למותו.

כעת, ספירס חווה מהמורה קשה נוספת, לאחר שאולצה לפי הדיווחים להגיע להסדר מול אביה שקבע כי היא תאלץ לשלם את הוצאותיו המשפטיות הנאמדות בסכום של כ-2 מיליון דולר וזאת בנוסף להוצאת שלה העומדות על כ-4 מיליון דולר, וזאת במסגרת התביעה שהם מנהלים בנושא מאז דצמבר 2021.

"היא רותחת", סיפרו מקורבים לספירס לאתר TMZ על ההסדר ומוסיפים כי היא מרגישה מרומה לאחר שעורך דינה מת'יו רוזנגרט הבטיח לה כי יש לה "תיק חזק".

בריטני ספירס, צילום: רויטרס

"זו הייתה זכות וכבוד לייצג ולהגן על בריטני ספירס" מסר רוזנגרט בהצהרה לאתר ה-CNN. "למרות שהאפוטרופסות בוטלה בנובמבר 2021, המשאלה שלה לחופש הושלמה כעת. בדיוק כפי שרצתה, כעת היא לא תאלץ יותר להגיע לדיונים משפטיים או להיות מעורבת בתהליכים משפטיים בסוגיה הזו יותר", הוסיף. "בריטני ניצחה כשבית המשפט השהה את אביה וניצחה כאשר זכויותיה הבסיסיות והחוקתיות הושבו לה".

פרטי ההסכם שלפי הדיווחים נחתם בחמישי האחרון בבית המשפט בלוס אנג'לס אינם ידועים, אך לדברי אלכס ויינגרטן עורך דינו של ג'יימי, הצדדים יישבו את כל הסוגיות שטרם נפתרו.

"איני יכול למסור פרטים מתוך ההסכם עצמו כיוון שהוא חסוי", אמר בהצהרה לאתר פיפל, "אך ג'יימי מרוצה מאוד שהפרשה הזו מאחוריו. הוא אוהב מאוד את בתו וכל מה שעשה היה כדי להגן ולתמוך בה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר