יעל בר זוהר נשברת ומצהירה: "זה הדבר היחיד שצריך לעשות"

מגישת הטלוויזיה נחשפה לתמונות שהופצו ברשת וערכו השוואה מצמררת בין השואה שעבר העם היהודי באירופה לטבח המחריד שהתחולל בבוקר שמחת תורה • "יש שואה כל יום לאחינו בשבי חמאס"

יעל בר זוהר. צילום: קוקו

כמו רבים מהגולשים ברשתות החברתיות, גם יעל בר זוהר נחשפה אתמול (ראשון) לצילומים שערכו השוואה בין הזוועות שחוללו הנאצים ביהודים בשואה לבין המראות הקשים מהטבח שאירע ב-7 באוקטובר ביישובי הדרום. בר זוהר התקשתה להישאר אדישה אל מול הדמיון בין הסיפורים הטרגיים, ובלב כואב ודואב ביקרה את אנשי אומות העולם שגם היום, כמו אז, שותקים וחלקם אף תומכים במבקשי הכחדתו של העם היהודי.

הסטורי של יעל בר זוהר, אינסטגרם,

"תמונה שריסקה לי את הלב", כתבה בר זוהר מעל ציור שבו ניתן לראות אסיר במחנות הריכוז מחזיק בשתי ידיו את אחד מילדיה של שירי ביבס שנחטפו יחד עמה לעזה. "פעם חשבנו שהשואה הייתה מזמן, אבל היום זה יום השואה הקשה מכל ימי השואה שהיו לנו כי השואה חזרה על עצמה, והיא התרחשה שוב ב-7 באוקטובר ויש שואה כל יום לאחינו שבשבי חמאס/נאצים", הזכירה. "אני מתחננת ומתפללת לעסקה כל רגע ביום. זה הדבר היחיד שצריך לעשות. עכשיו".

לאחר מכן המשיכה בר זוהר לשתף בתמונות שערכו השוואה בין השואה לטבח 7 באוקטובר, כשפרסמה את תמונת הילד היהודי בגטו ורשה המרים ידיו בכניעה ואליה צרפה תמונה מתיעוד החטיפה של נעמה לוי שהובלה פצועה ומדממת לרחובות רצועת עזה בבוקר שמחת תורה. "תמונות קשות מנשוא. מי היה מאמין שההיסטוריה תחזור על עצמה. ושוב העולם שותק. אפילו לא שותק, אלא בוחר להגן על הצד הלא נכון".

הסטורי של יעל בר זוהר, אינסטגרם,

לסיום פרסמה בר זוהר תמונה של אם העוטפת את ילדיה בשואה ומתחת את תמונתה של שירי ביבס שעטפה את שני ילדיה כפיר ואריאל בזמן שמחבלי חמאס חטפו אותם מביתם. "אלוהים, תעשה שיקרה נס ונתעורר מחלום הבלהות הזה", פיללה.

הסטורי של יעל בר זוהר, אינסטגרם,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר