יעל בר זוהר פותחת את הלב: "פרידות זה אף פעם לא קל"

מגישת הטלוויזיה שיתפה את עוקביה ברשת החברתית בקושי שלה להתמודד עם הפרידה הנוספת מבעלה גיא זו-ארץ אחרי שהביקור שלה על סט הצילומים של תוכנית הריאליטי בהנחייתו הסתיים • "רק להיות לידו עושה אותי טובה יותר ושמחה יותר"

עד קצה העולם ובחזרה. יעל בר זוהר. צילום: אינסטגרם

מתחת לעשר תמונות מרגשות שפרסמה היום (חמישי) יעל בר זוהר בחשבונה באינסטגרם, ובהן תיעוד רגעים מתוך הביקור המשפחתי יחד עם שלושת ילדיה על סט הצילומים של תוכנית הריאליטי "הישרדות" בהנחיית בעלה גיא זו-ארץ, היא כתבה טקסט שכולו חיבוק אחד גדול והרעפת אהבה על האיש שלצידה, תוך הדגשת חשיבותו בחייה.

יעל בר זוהר מתפרקת (ארכיון)

"בחזרה הביתה, זהו. חזרנו מהמסע", עדכנה בר זוהר את עוקביה באינסטגרם בפוסט המרגש. "מודה על הזכות לבקר את גיא בחלק השני של העולם, מרחק של שלוש טיסות אי שם. פרידות זה אף פעם לא קל. בטח לא מהחלק הטוב שלי, שרק להיות לידו עושה אותי טובה יותר, רגועה יותר ושמחה יותר. האבא הכי טוב בעולם", פרגנה לבן זוגה.

גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר ב"מחוברים", צילום: באדיבות HOT וקודה תקשורת

"מודה על הביקור והזמן שהתאפשר לנו תוך כדי משחק הטלוויזיה הקשוח בעולם, שהפך כבר לחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו. בעונה הראשונה של 'הישרדות' הייתי בהיריון עם יהלי (בנם הבכור המשותף של בר זוהר וזו-ארץ; י"ד). והנה 16 וחצי שנים אחרי, אני מגיעה עם שלושה ילדים לבקר את המנחה החתיך והשווה ביותר בעולם. עכשיו המשימה שלי היא לתלות טבלה על המקרר ולספור חודש אחורה, עד שנגיע בעזרת השם לאיחוד שלנו. הישרדות, שוב על הפרק".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎יעל בר זוהר זו-ארץ‎‏ (@‏‎yaelbarzohar‎‏)‎‏

בחודש ינואר האחרון חגגה בר זוהר יום הולדת 44 בצל הטרגדיה הנוראית שפקדה את משפחתה כשעילי ברעם ז"ל, אחיינו של זו-ארץ, נרצח בטבח 7 באוקטובר כשהשתתף במסיבת הטבע בסמוך לקיבוץ רעים. ביום הולדתה כתבה בעמודה: "ביום ההולדת הזה, אחרי שהחיים שלנו השתנו והם כבר לא אותם חיים, אבקש קודם כל שיחזירו את כולם הביתה. לאף אחד ואחת מהם לא מגיעים הסבל והייסורים הללו. הם צריכים להיות בבית. זאת התפילה שלי, וגם שכל המשפחות השכולות וכל הלבבות השבורים שלנו ימצאו נחמה ואת הדרך לבטוח בחיים ויחזרו מתישהו לחייך, גם בשביל הנרצחים והנופלים שלנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר