"היא לא יוצאת לי מהראש": המפגש שערער את מירן בוזגלו

מעט יותר משבועיים לפני שנציין את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, כוכבת "הבוזגלוס" זכתה למפגש אקראי ומרגש עם אמו של לוחם שנפל בעת מילוי תפקידו ב-7 באוקטובר • "הלב נשבר לרסיסים"

מירן בוזגלו. צילום: מתוך "הבוזגלוס", yes

רגע לפני כניסת החג השני של פסח, מירן בוזגלו בחרה לחלוק עם עוקביה באינסטגרם במפגש ספונטני מכמיר לב שהתקיים ברחוב בינה לבין אם ששכלה את בנה המפקד שלחם בבוקר שמחת תורה ב-7 באוקטובר ונהרג בעת שעסק בהגנה על חייליו. בוזגלו, שפרסמה בעבר על הלוחם, זכתה להכרת תודה מצד האם.

"ואיך זה בא לידי ביטוי בלבוש שלך?": הריב בין אוהד ומירן בוזגלו. צילום: yes (ארכיון)

"רצה אחרינו אישה ושאלה את מאור אם היא יכולה לחבק אותי", סיפרה מירן בסטורי בעמודה באינסטגרם. "הוא היה מאחוריי. הסתובבתי ואמרתי לה 'ברור'. היא חיבקה אותי עם דמעות בעיניים ואמרה לי: 'אני רוצה להודות לך. תודה שפרסמת את הבן שלי, מ"פ שנפל ב-7 באוקטובר בזיקים כשהגן על הלוחמים שלו'", ציטטה מדבריה של האם השכולה.

הסטורי של מירן בוזגלו, אינסטגרם,

בהמשך שיתפה בוזגלו בתחושות שליוו אותה בעת המפגש, וגם אחריו. "הלב שלי נשבר לרסיסים. היא מודה לי? אנחנו אלה שצריכים להודות להם כל יום, כל היום! היא לא יוצאת לי מהראש, וכנראה גם לא תצא משם. כמה עצב יש למשפחות, כמה. אוף".

רגע לפני שחתמה, פנתה בבקשה לאם השכולה שאולי נחשפת לתכניה. "אם את רואה את הסטורי, תכתבי לי כדי שאעלה שוב ושנזכור את בנך תמיד. סליחה שזה מה שאתם עוברים", חתמה בהתנצלות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר