אליקו נגד נורית גפן

אליקו מתפוצץ על נורית גפן: "הבן שלך לא בדיוק סיפר שהיית אימא למופת"

השדרן נחשף לקטע מתוך הפודקאסט החדש של דילן גפן עם סבתו נורית גפן, שבו הביעה השחקנית התנגדות למצב היפותטי שבו בתה הייתה מבקשת להתחתן עם אושיית הרדיו • מה היה לו להגיד על כך?

אליקו כהן פתח את הבוקר (חמישי) באופן עצבני במיוחד. הסיבה? צפייה שלו בקטע מתוך הפודקאסט החדש "מעניין לי את הסבתא" של דילן גפן עם סבתו נורית גפן - שבו דנו השניים באפשרות שבתה של גפן הייתה מביעה בפניה רצון להתחתן עם שדרן הרדיו. גפן השמיעה התנגדות נחרצת לעניין ועוררה את כעסו של כהן, ששלח בתגובה חיצים לעברה.

בקטע שאליו התייחס אליקו ניתן לשמוע ולראות את דילן, בנו של אביב גפן, מפנה לסבתו את השאלה הבאה: "מה היית עושה אם הבת שלך הייתה כמו לירז (בת זוגו ואם בנו של כהן; י"ד), והייתה מחליטה להתחתן עם אליקו?". נורית בתגובה גיחכה ואמרה: "עם אליקו? עם אליקו לא".

"היית אומרת לה לא? לדעתך הורה יכול להתערב בהחלטה של הילד שלו?", אתגר דילן. "לא, לא יכול, אבל הייתי מסבירה לה למה זה לא נכון. וגם נורא תלוי בבן אדם. אליקו לא. אולי אם זה היה מישהו אחר, אז כן. אתה מבין? בטח שהילד עושה בסוף מה שהוא רוצה, והייתי נותנת את ברכתי גם, כי זו הבחירה של הבת או הבן שלי".

אליקו, צילום: אור גפן

הדברים עוררו את כעסו הגדול של כהן, שהעלה את קטע הווידאו המדובר לסטורי בעמודו באינסטגרם ואליו צירף טקסט תגובה לנורית. "גברת גפן, בקרוב מאוד בפודקאסט שלי את מוזמנת לשבת איתי ולהסביר לי מי את שקבעת 'עם אליקו לא'. הפוסל במומו פוסל". לאחר מכן הזכיר טענות עבר של אביב גפן על תפקודה של נורית כאם. "אביב, הבן שלך, לא בדיוק סיפר שהיית אימא למופת לכאורה. נראה אותך יושבת מולי. גם לי יש כמה שאלות על העבר שלך!".

אליקו, צילום: קשת 12

"'אליקו לא! אולי אם היה מישהו אחר! אליקו לא'", ציטט כהן מדבריה של גפן ותקף: "אנחנו מכירים? בוקר של פילוג ושנאה בחסות גברת גפן". אליקו התייחס גם לקטע שבו אומרת גפן שלמרות התנגדותה, הייתה נותנת את ברכתה במקרה שמי מילדיה היה מתעקש על זוגיות כזו. "תתני את ברכתך אם זה משהו משלכם!", כתב.

מספר שעות לאחר העלאת הסטורי הזועם, אביב גפן התייחס בדרכו המפולפלת לריב התקשורתי. בסטורי שהעלה לעמודו באינסטגרם כתב בעקיצה לאליקו: "שיער ארוך, לק על האצבעות, רב עם אימא שלי... מה, אתה אני בגיל 19?". 

נורית גפן מסרה בתגובה: ״אליקו צודק ומחר אתנצל בפניו״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו