גם הגלידה מתייקרת: רשתות גולדה ולג'נדה מעלות מחירים

שתי הרשתות שמחזיקות בעשרות סניפים ברחבי הארץ ייקרו את המוצרים בכחמישה אחוזים • גולדה: "החברה וזכייניה ממשיכים לספוג חלק ניכר מהעלייה בעלויות"

עו"ד לינור דויטש מלובי 99 "רוב מחירי הסחורות וחומרי הגלם בעולם לא עלו וחלקם אפילו ירדו" // ערוץ הכנסת

גל עליות המחירים לא פוסח גם על הגלידות, אשר מתייקרות לקראת הקיץ. כך, רשתות הגלידריות גולדה ולג'נדה הודיעו היום (חמישי) על העלאת מחירי מוצריהן.

רשת גולדה תייקר את מוצריה בשיעור ממוצע של כ-5 אחוזים. כך למשל, מחיר גלידה בגודל בסיס התייקר מ-19 שקלים ל-20 שקלים. מחיר גלידה בגודל בינוני, עלה מ-24 שקלים ל-25 שקלים ומחיר גלידה בגודל ג'מבו מ-28 שקלים ל-29 שקלים.

גם מחירי הגלידות במשקל מתייקרים. כך למשל, 1 ק"ג גלידה בגלידריות יעלה מ-108 שקלים ל-110 שקלים, ובאמצעות וולט מ-114 שקלים ל-116 שקלים. מחיר חצי ק"ג יעלה מ-64 שקלים ל- 66 שקלים, ובאמצעות וולט מ-68 שקלים ל-70 שקלים. מחיר קפה הפוך קטן יעלה מ-12 שקלים ל-13 שקלים והפוך גדול מ-14 שקלים ל-15 שקלים.

סניף גלידה גולדה בראש פינה, צילום: צילום: דוד כהן-ג׳יני

מרשת גולדה נמסר כי "עקב העליות המשמעותיות במחירי חומרי הגלם והתשומות, אנו נאלצים להעלות את מחיריהם של חלק ממוצרינו, על מנת לאפשר לזכייננו להמשיך להעניק ללקוחות את חוויית הקניה המוכרת להם, ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לציין כי עליית המחירים, בשיעור ממוצע של כ-5%, מפצה באופן חלקי בלבד על העלייה של עלויות הייצור והתפעול, כאשר החברה וזכייניה ממשיכים לספוג חלק ניכר מהעלייה בעלויות".

גם רשת הגלידריות לג׳נדה מעדכנת את המחירים כלפי מעלה. כך למשל, מחיר מנה שטוחה, עד שני טעמים, עלה מ-17 שקלים ל-19 שקלים. מחיר מנה קטנה, הכוללת שני טעמים עלה מ-21 שקלים ל-23 שקלים. מחיר מנה בינונית, עד שלושה טעמים עלה מ-28 שקלים ל-30 שקלים, ומחיר מנה גדולה עד ארבעה טעמים עלה מ-34 שקלים ל-37 שקלים. מחיר חצי ק"ג גלידה עלה מ-64 שקלים ל-68 שקלים. 1 ק"ג גלידה עלה מ-116 שקלים ל-120 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר