קפוצ'ינו בלחיצת כפתור אחת: בדקנו את המכונה החדשה של נספרסו

ורטו לטיסימה מציעה מכונת קפה עם מיכל חלב מובנה, לחליטה קלה של קפוצ'ינו ולאטה מקיאטו • וגם: קרם פנים המפעיל את תאי הגזע של הגוף ואמור לטשטש קמטוטים, סומק מינרלי בשבעה גוונים וסיר מולטי המתאים לבישול, לאפייה ולצלייה • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח • חדש על המדף

מכונת הקפה Vertuo Lattissima. צילום: יחסי ציבור

אלה באמת אנחנו

Zadig&Voltaire משיקים שני בשמים חדשים לאישה ולגבר: THIS IS REALLY HER! ו-THIS IS REALLY HIM! הבושם הנשי בעל תווי פלפל ורוד עם תו בזיליקום-ורדים ותווי רום ואמבר, ערמונים, פצ'ולי ווניל. הבושם עוצמתי, מתאים יותר לערב, והרחנו בו בעיקר את ניחוח הרום האלכוהולי והפצ'ולי, חמים ומבעבע. הגברי כולל תווי אשכולית ולימון עם פריחת התפוז ותווים אמבריים. הריח כמובן הדרי, שממשיך בניחוח מעושן של מדורה בוערת ביער לח. נעים וחושני, ויותר יתאים לקיץ ולאביב.

מחיר: לאישה – 519 שקלים ל-100 מ"ל, לגבר – 429 שקלים ל-100 מ"ל

בשמים לגבר ולאישה של Zadig&Voltaire, צילום: יחסי ציבור

קסם תאי הגזע

מותג טיפוח העור אוגוסטינוס באדר הגיע לישראל: פרופ' באדר הוא רופא ומדען ביו-רפואי, ומומחה בתחום חקר תאי הגזע. הוא פיתח שיטה המפעילה את תאי הגזע של הגוף עצמו כדי לחדש את העור. בקרם הפנים קיימת תרכובת פטנט בשם ®TFC8, המכילה חומצות אמינו טבעיות, ויטמינים ופפטידים. בדקנו: הקרם אינו מאלה שנספגים בקלות לעור, וצריך עיסוי קל כדי להחדיר את כולו פנימה. אחרי כחודש של שימוש אנחנו יכולים להגיד שהעור שלנו מרגיש מוצק יותר, חלק יותר ורווי בלחות, חל טשטוש קל בקמטוטים, והנראות שלו טובה יותר.

מחיר: 1,229 שקלים ל-50 מ"ל

קרם הפנים של מותג טיפוח העור אוגוסטינוס באדר, צילום: יחסי ציבור

הקפה המושלם

Nespresso משיקה מכונת קפה חדשה לקפסולות המיוחדות שלה: VERTUO LATTISSIMA עם פתרון חלב מובנה. המכונה מבצעת חליטה למתכוני קפה עם חלב באמצעות לחיצת כפתור: קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו ותוספת קצף חלב, בחמישה גדלים שונים. לאחר למידה של המכשיר הצלחנו להכין קפוצ'ינו ולאטה מושלמים וקרמיים. הקצף, חייבים להודות, מוצלח יותר מאשר הקצף שאותו מעניק המקציף הנפרד של החברה.

מכיוון שמדובר בקפסולות ורטו ולא הקפסולות הרגילות (שמותאמות לכל מכונה), בהתחלה קצת מבלבל כל הנושא של קפסולות שמוציאות כמות קפה שונה, אבל מהר מאוד מתרגלים ומבינים איזו קפסולה תתאים לאיזה משקה. בנוסף, לחיצה כפולה על כפתור ההדלקה גורמת לחצי מהכמות שבקפסולה לצאת, כך שגם אם בחרתם קפסולה חזקה מדי – יש פתרון. עם זאת, כאשר לוחצים פעמיים על כפתור ההדלקה, האפשרות היחידה לבחירת חלב היא באמצעות כפתור הוספת הקצף ולא דרך כפתורי הקפוצ'ינו או המקיאטו.

השימוש קל ופשוט, והכפתור שמבצע רחצה פנימית למיכל החלב מוסיף להרגשת הניקיון (עם זאת, כמובן, צריך לנקות את המיכל אחרי כל שימוש). עם זאת, המכונה לא מבצעת הקצפה קרה, והיינו שמחים לו היו מצוינות על מיכל החלב הכמויות הנצרכות לכוסות הקפה (תמיד שמנו פחות מדי או יותר מדי), אבל בשורה התחתונה נהנינו מהשימוש במכונה (שנראית נהדר – יש לציין) וקיבלנו קפה טוב וקרמי יותר מאשר ממכונת הקפה הישנה שלנו (גם היא של נספרסו) שאליה מצורף מקציף נפרד, ובפחות זמן.

מחיר: 1,790 שקלים

מכונת הקפה VERTUO LATTISSIMA מבית נספרסו, צילום: יחסי ציבור

להסמיק בזול

רשת ביוטיקייר משיקה את סדרת Glam Girl - סומק מינרלי בשבעה גוונים. הסומק מועשר בוויטמין E ואינו מכיל שמן מינרלי ופראבנים. בדקנו כמה גוונים: הסומק פיגמנטי, אולם כדאי להניח אותו בעדינות בשכבות ולא בפעם אחת, כדי שיהיה אפשר לטשטש אותו בצורה טובה יותר. הוא מתקבל בגוון מט על העור, ואחרי כמה שעות מצריך חידוש. האריזה נוחה וקומפקטית לזריקה בתיק, והמחיר – מצוין.

מחיר: 9 שקלים ליחידה

סומק מינרלי בשבעה גוונים מסדרת Glam Girl של ביוטיקייר, צילום: יחסי ציבור

האנרגיה הטבעית של העור

ORIGINS יוצאים עם שני מוצרים חדשים בסדרת הטיפוח ™GINZING: סקראב קלנזר - תכשיר ניקוי גרגרים, וגלואו בוסטינג ג'ל – קרם לחות במרקם ג'ל. מטרת המוצרים לעודד את האנרגיה הטבעית של העור במטרה לשפר את מראהו ומרקמו, ובהם רכיבים מצמחים כמו ג'ינסנג, קפאין מפולי קפה, חוחובה ועוד. בדקנו: פילינג הפנים בריח הדרי מעולה, נעים ולא שורט – מרגיש כמו ג'לי על העור, מנקה אותו בצורה טובה ולא מותיר אותו יבש. הקרם בריח מעודן, קליל ונעים, אולם לא ראינו הבדל או שיפור מיוחד במצב העור לאחר שימוש בו.

מחיר: פילינג – 95 שקלים ל-150 מ"ל, קרם – 120 שקלים ל-50 מ"ל

סקראב קלנזר - תכשיר ניקוי גרגרים, וגלואו בוסטינג ג'ל – קרם לחות במרקם ג'ל של ORIGINS, צילום: יחסי ציבור

הסיר שיש בו הכל

סולתם מציעים סיר מולטי-קוק חדש, המתאים לבישול, לאפייה ולצלייה. הסיר כולל שלושה מוצרים באחד: פלנצ'ה עם פסי צלייה, סיר בישול – שהופך גם לסיר לבישול קדרות ותבשילים בתנור כאשר מניחים עליו את הפלנצ'ה ומכסה זכוכית. הסיר מיוצר מאלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי, שהופך אותו לעמיד במיוחד. הסיר גדול מאוד (32 ס"מ), נוח לשימוש, נשטף בקלות ומתאים למשפחה, ושימש אותנו בכל אפשרויות הבישול בהצלחה מרובה ועם חיסכון של מקום. עם זאת, לעיתים הידיות עם חבקי הסיליקון התחממו יותר על המידה גם תחת אש קטנה, ומצריכות זהירות מיוחדת.

מחיר: 349 שקלים

סיר המולטי-קוק של סולתם, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר