מתברר שזה קיים: מצאנו סרום לשיער שהפך אותו למושלם

סדרת המוצרים של קרסטס מצליחה להפוך שיער יבש לגמיש ורך, אך הכוכב הוא הסרום הלילי בעל הריח המעולה • וגם: בשמים לגברים ולנשים בריח סיגליות ולבנדר, מייקאפ ב-71 גוונים ופילינג שמבטיח להפחית קמטוטים • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח • חדש על המדף

סרום לשיער לטיפול בלילה מסדרת נוטרטיב של קרסטס. צילום: יחסי ציבור

נצנוץ של סומק

NARS יוצאים עם מוצר חדש במהדורה מוגבלת: פלטת סמקים בשישה גוונים ALL THAT GLITTERS LIGHT REFLECTING, עם פורמולה במרקם משיי המעניקה שטיפה זוהרת של גוון הניתן לבנייה וטשטוש, מוורוד מטאלי ועד רוז גולד. אהבנו מאוד את הגוונים המנצנצים כשהשתמשנו בהם כצלליות לעיניים, אולם פחות הצלחנו למצוא ביניהם צבע ורוד נעים שיהווה סומק טבעי, וכמה שילובים ביחד יצרו מראה כהה מדי שפחות נראה כסומק. עם זאת, בשילוב עם סומק בגוון ורוד, הגוונים הצליחו ליצור עומק וחיות מנצנצת.

מחיר: 250 שקלים

פלטת סמקים בשישה גוונים של נארס, צילום: יחסי ציבור

סיגליות ולבנדר

Solar Violet ו- Solar Lavender הם הבשמים החדשים של איסי מיאקי לנשים ולגברים, בהתאמה. הבושם הנשי מורכב מתווי סיגלית, אגס, אירוס, והגברי מלבנדר, פלפל סצ'ואן ועץ ארז. הנשי פירותי-פרחוני, ריח האגס מודגש ומשתלב עם רכות הסיגלית, וביחד הם יוצרים ריח קליל, עדין ומתקתק, קייצי מאוד. הגברי בניחוח רענן ונקי, כמעט יוניסקסי, עם הלבנדר שמורגש מאוד בריח, עם עקצוץ מעט חריף שמוסיף לעומק של הבושם.

מחירים: סולאר ויולט – 519 ש' ל־100 מ"ל, סולאר לבנדר – 439 ש' ל־100 מ"ל

בשמים לגבר ולאישה של איסי מיאקי, צילום: יחסי ציבור

אפקט הרמה

לנקום משיקה קרם בעל פורמולה חדשנית המכילה יותר מ-300 סוגי פפטידים, חומצה היאלורונית וניאצינמיד. רנרג'י H.P.N מבטיח ליצור אפקט הרמה לעור הצוואר והפנים, להפחית מראה קמטים ולצמצם כתמים כהים. בדקנו: הניחוח העדין, הקרם בעל מרקם קטיפתי, נספג מהר בעור ומותיר אותו רווי לאורך שעות. אחרי כמה ימים הבחנו שהעור נראה בוהק וחיוני יותר, וכעבור שלושה שבועות הפנים נראו מוצקות ומתוחות מעט יותר. גם העור מתחת לעיניים נראה רווי יותר, אולם לא הצלחנו להבחין בשינוי משמעותי במראה קמטוטים העדינים. לא הבחנו גם בצמצום בכתמים הכהים או באפקט הרמה לעור הצוואר.

מחיר: 569 שקלים ל־50 מ"ל

קרם בעל פורמולה חדשנית המכילה יותר מ-300 סוגי פפטידים של לנקום, צילום: יחסי ציבור

המט החדש

M.A.C יוצאים עם המייקאפ המוכר סטודיו פיקס בפורמולה משודרגת וחדשה: 15 24 HR FOUNDATION + OIL CONTROL MATTE, שיוצרת מראה מט עם נוזל קליל ונושם, לכיסוי בינוני עד מלא, עם תמצית אצות אדומות וחומצה היאלורונית. מנעד הגוונים הרחב (71) משמח ומקל על מציאת גוון מתאים, אם כי כדאי לשים לב שהוא מתחמצן ומתכהה לפחות בגוון אחד לאחר המריחה. הצלחנו להגיע לכיסוי מלא שעדיין נראה טבעי יחסית, ומרגיש קליל על העור. המקייאפ מכסה כהויות בהצלחה רבה, והמראה שמתקבל מאוד "מט" ויתאים במיוחד לבעלי עור שמן שלא אוהבים הברקות. הוא בהחלט עמיד ונשאר ברובו על הפנים עד הערב.

מחיר: 205 שקלים ל־30 מ"ל

מייקאפ הסטודיו פיקס של M.A.C,

שיער נהדר

קרסטס יוצאת עם סדרת נוטריטיב המוכרת עם פורמולות חדשות ומשודרגות, ומוסיפה מוצר חדש לסדרה: סרום לקצוות מפוצלים. הסדרה נועדה להפוך שיער יבש לגמיש ורך, עם שמפו, מסיכה, סרום לקצוות מפוצלים וסרום לילה ללא שטיפה עם ניאנצמיד להזנה לילית. הסדרה מצוינת לשיער יבש והוא מרגיש נעים יותר אחרי השימוש בה, אולם עבורנו כוכב הסדרה הוא הסרום הלילי בעל הריח המעולה, שנוסה על שיער שעבר החלקה וגוונים ואיבד מזוהרו. אחרי מריחה לפני השינה קמנו בבוקר עם שיער רך ומלא ברק, והוסיף לו גם סרום הקצוות המפוצלים שעבד יפה על הקצוות בלי לגרום לשיער להיות שומני.

מחירים: 120-190 שקלים

סרום לשיער מסדרת המוצרים נוטרטיב של קרסטס,

העור הקורן

IL MAKIAGE משיקים פילינג אנטי אייג'ינג לחידוש העור, המכיל חמאת שיאה ושמן חוחובה. החברה מבטיחה כי המסכה תעניק לחות ותיצור מראה עור אחיד וחלק יותר ואף תפחית את הקמטוטים העדינים והצלקות. ניסינו את המסכה פעמיים עד שלוש בשבוע ולאחר מכן עברנו לשימוש יומיומי, כפי שהמותג ממליץ. אהבנו מאוד את הריח הפרחוני והעדין, קיבלנו בשמחה את העקצוץ החלש המלמד שיש בה חומרים פעילים, וגם אהבנו את מגע הגרגרים שהיה במידה הנכונה: מחוספס, אבל לא שורט את העור. לאחר השימוש הרגשנו שהעור קורן ואחיד יותר ומאפשר לקרם הפנים להיספג טוב יותר. חשוב להקפיד על שימוש קבוע, כי אחרת העור חוזר למצבו הקודם.

מחיר: 259 שקלים

פילינג אנטי אייג'ינג לחידוש העור של IL MAKIAGE, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר