טלפון כשר: האם זה מה שיעזור לנו לנקות את הסלולרי לפני פסח?

אחת המשימות היותר נצרכות לרגל החג היא ניקוי הסלולרי שלנו מלכלוכים - אז בדקנו את המארז שאמור לפתור את הבעיה • וגם: סדרת ניקיון חדשה לתינוקות, מכשיר מיוחד להכנת ביצים, מסקרה חדשה של קליניק וסדרת הנגיסים והקציצות החדשה של עוף טוב • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח • חדש על המדף

מכשיר טלפון נייד. צילום: רויטרס

מטפחים תינוקות

ג'ונסונס בייבי משיק את סדרת Naturally Sensitive לתינוק, העשויה מיותר מ-98% רכיבים טבעיים כוללת תרחיץ, שמפו ותחליב לחות המותאמים לעור רגיש, ללא בישום, פרבנים, סולפטים וצבע, ומיועדת לתינוקות מגיל לידה.

התרחיץ בניחוח מרענן של אלוורה, והוא ניקה בעדינות את עור התינוקת. השמפו היה מרוכז, מה שהעניק חווית קרצוף מהירה ומקיפה לראש התינוקת, ושמרה על השיער הצומח שלה. תחליב הלחות בניחוח קוקוס ממכר נספג בקלות והיה עדין ונעים על העור. בשורה התחתונה – ההורים מרוצים.

טווח מחירים: 33-23 שקלים, להשיג בסופר-פארם

Naturally Sensitive של ג'ונסונס בייבי, צילום: יחסי ציבור

ביצים בקלות

המותג הגרמני Caso Design, שמשווק בארץ על ידי קבוצת אס.ג'י, מביא לארץ מכשיר להכנת ביצים בדגם E3, להכנה של עד שלוש ביצים. המכשיר בעל כפתור בקרה לקביעת דרגת הבישול, עם זמן הכנה מקסימלי של 15 דקות.

הניסיון הראשון היה על 15 דקות: הנחנו את הביצים בתוך הגומות לאחר שמילאנו את המגש במים, וכדי למנוע שבירה ניקבנו את החלק התחתון בעזרת המנקב המצורף (הביצים לא ניזוקו). בתום הזמן שמענו צפצוף, וקיבלנו ביצים שהיו כמעט עשויות עד הסוף ורק עדיין מעט רכות באמצע. המכשיר נוח וקל לשימוש ולרחצה.

מחיר: 190 שקלים

מכשיר להכנת ביצים של Caso Design, צילום: יחסי ציבור

טלפון כשר

לקראת פסח אחת המשימות היותר נצרכות היא ניקוי הטלפון הנייד – שלא מפסיק לצבור לכלוכים בכל חור אפשרי. Otterbox יצאו עם ערכת ניקוי לנייד, שכוללת שלוש מברשות לניקוי המסך ויציאות המכשיר, מטלית לניקוי יבש ותשע מטליות עם 70% אלכוהול לניקוי רטוב של המסך.

המברשות המצורפות היו נראות חד-פעמיות, אולם הובהר לנו שמדובר בכאלה שאמורות להחזיק מעמד לכמה שימושים. לצערנו, כבר אחרי שימוש אחד המברשת שמיועדת להיכנס לחורי המכשיר נקרעה (אחרי שעשתה עבודה די טובה), והמברשת שנראתה כמקל אוזניים התלכלכה ולא היה ניתן להשתמש בה שוב. המברשת השלישית, בעלת השערות, הייתה היחידה שהחזיקה מעמד לעוד שימושים. המגבונים והמטלית עשו עבודה טובה בניקוי מסך התצוגה.

מחיר: 59 שקלים באתר istoreil.co.il

מכשיר לניקוי הטלפון הנייד של Otterbox, צילום: יחסי ציבור

סבון לכל כיס

כחלק מהמאבק ביוקר המחיה המותג הפרטי של רשת יוחננוף מוציאה סדרת תחליבי רחצה במחיר נמוך במיוחד. בסדרה שבעה ניחוחות שונים – פרחי כותנה ושקדים, קמומיל ומשי, קוקוס ומקדמיה, חמאת שיאה ושיבולת שועל, מלפפון ואלוורה ווניל ודבש, וגם תחליב רחצה לגבר המשמש גם כשמפו וסבון פנים.

מבין הריחות הכי אהבנו את חמאת השיאה ושיבולת השועל – ניחוח עדין ורך, וגם את הווניל והדבש שהותיר את הנסיין מרוצה מאוד מהריח. הסבון נעים לשימוש ולא מותיר את העור יבש, אבל המחיר היה הדבר ששימח אותנו יותר מכל.

מחיר: 8 שקלים ל-700 מ"ל

תחליבי רחצה של יוחננוף, צילום: יחסי ציבור

שפים בבית

עוף טוב השיקה סדרת נגיסים וקציצות בשם "ישרל'ה", שלאחר החימום נותר להוסיף לה רק רוטב. בסדרה ישרל'ה סיר: קציצות עוף והודו וקציצות בשר, וישר'לה מחבת: נגיסי עוף ונגיסי בקר.

הקציצות והנגיסים יצאו מוצלחים עם רוטב וגם בלעדיו, בעיקר נגיסי וקציצות העוף – קצת פחות התחברנו לקציצות הבקר. התיבול טוב, והאוכל יצא טעים גם כשחיממנו אותו בדרך שונה - בתנור. עם זאת, היינו שמחים לו הייתה מצורפת שקית או צנצנת רוטב למוצרים, לטובת אלה שפחות טובים בבישול.

טווח מחירים: 24-25 שקלים ל-600 גרם

נגיסי גוף של עוף טוב, צילום: יחסי ציבור

עפעוף דרמטי

קליניק מוציאים מסקרה חדשה, High Impact High-Fi, העשירה בסיבים זעירים שנצמדים לריסים ומעצימים את הנפח, עם פורמולה המכילה פיגמנטים עזים במיוחד. המברשת בעיצוב גלי לסירוק וציפוי כל ריס, והמסקרה כוללת תערובת שמנים המסייעת בטיפוח והזנת הריסים עם שמן ארגן, קוקוס ומורינה. צורתה המשולשת של המברשת אכן מסייעת בהברשה, והתוצאה של המשיחה היא ריסים מלאי נפח וארוכים.

בהחלט ראינו שינוי לעומת מסקרות אחרות, הן בעובי והן בדרמטיות של הריסים, וזה שימח אותנו מאוד. המסקרה לא נמרחה במהלך היום, והתאימה גם לעיניים רגישות במיוחד.

מחיר: 149 שקלים

מסקרה של קליניק, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר