לראות מקרוב: התומכים ממקסיקו ביקרו בישראל

התורמים של האגודה למען החייל לנו בירושלים וחוו את ירי הטילים מאיראן במוצאי שבת, ביקרו פצועים בהדסה הר הצופים וסיירו בחטיבת פארן בגבול מצרים.

תורמי האגודה למען החייל בחטיבת פארן . צילום: האגודה למען החייל

משלחת תורמים בכירה של האגודה למען החייל ממקסיקו ובהם אנשי עסקים ובעלי חברות הייטק ביקרה השבוע בישראל.

על אף ההתלבטות לאור המצב הבטחוני החליטה המשלחת לקיים את הביקור. חברי המשלחת לנו בירושלים וחוו את ירי הטילים מאיראן במוצאי שבת. התורמים קיימו טקס לזכר חללי מלחמת ״חרבות ברזל״ בהר הרצל וביקרו פצועים בבית החולים הדסה הר הצופים.

במסגרת התוכנית שהוכנה לחברי המשלחת, הם ביקרו בחטיבת פארן בגבול מצרים ופגשו את מפקדת גדוד קרקל, סא״ל אור בן יהודה, שסיפרה על אירועי פרוץ המלחמה ועל לחימת הגדוד מאז.

מתחילת המלחמה, התורמים של האגודה למען החייל ממקסיקו תרמו למעלה מ-5 מיליון שקלים לרווחת חיילי צה״ל, באמצעותם נרכש ציוד לחיילים, תווי סיוע למשפחות פצועים, למשפחות שכולות, לחיילים הזקוקים לתמיכה כלכלית, ערכות לחיילי מילואים בסיום משימה, ערכות וציוד שהייה והגיינה ללוחמים בשטח, ניתן תקציב לימי ריענון, ועוד.

אל"מ במיל' שרי כרמל, מנכ"ל קרן האגודה למען החייל: "את התמיכה הבלתי מסויגת של הקהילה היהודית במקסיקו אנו מרגישים לאורך השנים וביתר שאת בכל תקופת הלחימה, כאשר תרמו מיליוני שקלים לטובת רווחתם של חיילי צה"ל. תמיכה זו באה לידי ביטוי כאשר למרות מתקפת הטילים מאיראן, המשלחת בחרה להישאר בארץ, לבקר את החיילים ולהביע את תמיכתם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר