"אני בכושר הכי טוב שהייתי": זה הסוד לגזרה החטובה של לופז

ג'ניפר לופז מופיעה על שער מגזין אינסטייל לציון 30 שנות קריירה • בראיון היא סיפרה על אימוני הכושר האינטנסיביים שלה

לסיכום 30 שנות קריירה, ג'ניפר לופז מככבת בהפקת אופנה למגזין האופנה אינסטייל עם שבעה לוקים כובשים. "אני בכושר גופני הכי טוב מאי פעם", מצוטטת לופז במגזין.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine)

לופז צפויה לככב גם על שער המגזין שיצא בחודש הבא. מלבד הפקת אופנה מושקעת, עם לא מעט לוקים אופנתיים, מרואיינים במגזין אנשים שונים שהכירו אותה והיו מרכזיים בחייה ב-30 השנים האחרונות.

בין האנשים המצוטטים בכתבה נמנים מישל אובמה, בעלה לשעבר הזמר מארק אנתוני, ארוסה לשעבר השחקן בן אפלק, השחקן מתיו מקונוהי שלצידו שחקה בסרט "מארגנת החתונות", והמעצבים טום פורד ודונטלה ורסצ'ה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine)

המרואיינים בכתבה משבחים את כישוריה המוסיקליים וגם מספרים על אישה חזקה וחרוצה עם מוסר עבודה גבוה. "היא הרשימה אותי לא רק בגלל שמדובר באישה יפה, מוכשרת וחרוצה, אלא גם בגלל שלמרות ההצלחה היא מצאה זמן להיות הקול לחלשים, שדרכה השמיעו את קולם", ספרה מישל אובמה.

גם אפלק ואנתוני מספרים על אישה שלא מתפשרת. "עד היום לא ראיתי מישהו שמשקיע כל כך הרבה בלי פשרות כמוה. למרות הכישרון שלה, היא תמיד עבדה מאוד קשה כדי להצליח. היא הראשונה שמגיעה והאחרונה שעוזבת את המקום, ואני שמח לראות שהיא זוכה להכרה על כך", אומר אפלק.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine)

עוד מספרים על לופז כי היא אוהבת לטבול באמבטיות מי ורדים שמסביבה נרות, היא אוהבת להתרווח על הספה עם ילדיה ומשקיעה כל זמן פנוי להיות איתם. לופז אוהבת לראות מחזות זמר ישנים, לאכול פופקורן ועוגיות.

אם תהיתם איך שומרים על גוף חטוב עם חיבה לעוגיות, ריאן סיקרסט, שהיה שופט באמריקן איידול לצידה של לופז, מגלה כי היא המליצה לו לנגוס ביס אחד' בלבד. "אתה לא צריך לאכול את כל העוגיה", אמרה לו לופז.

על הופעתה החיצונית מספרת לופז כי "באמת אין לי סודות. אני חושבת שאני נמצאת בתקופה הכי טובה בחיי מבחינת כושר גופני. היום אני מתאמנת הרבה יותר בחוכמה, יותר בשביל הבריאות מאשר בשביל המראה, ואני חושבת שכשאתה עושה את הדברים מהסיבות הנכונות, אתה נראה באמת טוב יותר", הבהירה לופז.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר