ואן לוון: "אנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים"

מאמן מכבי תל אביב לקראת פתיחת הפלייאוף והמפגש מול הפועל ב"ש: "היריבות בין הקבוצות וההישגים של הקבוצות בעבר יעניקו אווירה טובה. ברור שלשחקנים שהיו בנבחרות הלאומיות לא היתה את ההזדמנות לנוח"

צילום: באדיבות מכבי ת"א // פטריק ואן לוון. לא חושב על איבוד נקודות

אחרי פגרה בת שבועיים, האלופה מכבי תל אביב תחזור בשבת (20:30) למאבק על הכתר במפגש בבלומפילד מול הפועל באר שבע כל זאת בהתמודדות, שתפתח את הופעות הצהובים בפלייאוף העליון.

"אנחנו חוזרים לעניינים אחרי כשבועיים של פגרה, עבדנו עם הקבוצה בצורה טובה מאוד, היה לנו משחק ידידות בשבוע שעבר וביום שני חזרנו שוב להתאמן. השחקנים עובדים היטב", סיפר המאמן פטריק ואן לוון הערב (חמישי) במסיבת העיתונאים המסורתית.

"עבור השחקנים זו היתה הזדמנות לנוח מעט, להתאושש ממספר המשחקים הרב שהיו לנו, לבלות קצת עם המשפחות. ברור שלשחקנים שהיו בנבחרות הלאומיות לא היתה את ההזדמנות הזו, שזה דבר טוב למועדון ולנבחרת, אבל לא יכולנו לתת להם ימי מנוחה", הוסיף המאמן.

"אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו ונעשה זאת גם עכשיו. אנחנו צריכים לנצח, אנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים אם אנחנו רוצים שתהיה לנו עונה טובה ולשם אנחנו מכוונים".

דור פרץ. יפתח בהרכב למרות העייפות? // צילום: אלן שיבר
דור פרץ. יפתח בהרכב למרות העייפות? // צילום: אלן שיבר

על הקבוצה של רוני לוי, הוסיף המאמן: "היריבות בין הקבוצות וההישגים של הקבוצות בעבר יעניקו אווירה טובה והזדמנות לראות משחק טוב. אנחנו צריכים להציג את היכולת הכי טובה שלנו".

אנדרה ז'ראלדש הוסיף: "היו לנו שבועיים להתאושש ולהשתפר, עכשיו אנחנו מוכנים לחזור לעניינים. היתה לי פציעה קטנה אבל אני מוכן לשחק. הפועל באר שבע קבוצה טובה עם שחקנים טובים, תמיד קשה מולם, אבל אנחנו יודעים מה צריך לעשות כדי לנצח.

הדבר הכי חשוב הוא איפה אתה מסיים את העונה, לא איפה אתה נמצא כרגע. זה בידיים שלנו, אם נשיג את המטרות שלנו או לא, וזה מתחיל ביום שבת. יהיה תענוג להיות שוב עם הקהל שלנו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר