אסיף על הפרידה ממעיין אדם: "היה מכתש בינינו"

הסופר ויוצא "האח הגדול" אסיף אלקיים, מסביר מדוע נפרד שוב ממעיין אדם וגם יש לו מסר לטוקבקיסטים: "אני לא זקוק לעצות, אל תעצימו את הכאב"

אסיף אלקיים // אסיף אלקיים

פרידה היא דבר לא פשוט. להתנתק מאדם קרוב שאהבת ושהיית מחובר אליו ורגיל לנוכחותו זה אף פעם לא דבר קל. כשאתה מפורסם, נוסף לזה גם העיסוק הציבורי והתקשורתי בחיי האהבה שלך, אבל בעידן הרשתות החברתיות יש מפורסמים שלמדו כיצד להתמודד עם המצב.

"מאחל לכל גבר שיתייחסו אליו כמו שהיא התייחסה אליי". מעיין ואסיף // צילום: אורן בן חקון, אריק סולטן
"מאחל לכל גבר שיתייחסו אליו כמו שהיא התייחסה אליי". מעיין ואסיף // צילום: אורן בן חקון, אריק סולטן

כידוע, אלקיים ואדם נפרדו בפעם הראשונה זמן קצר לפני כניסות של אסיף לבית "האח הגדול", והיתה זו אחת מהפרידות המתוקשרות בתולדות מדורי הרכילות. אמש (שלישי) בשעות הערב דווח כי אסיף אלקיים ומעיין אדם נפרדו בפעם השנייה. זמן קצר לאחר פרסום הידיעה העלה אלקיים את הפוסט שאולי התבשל אצלו במשך זמן מה - פוסט הפרידה, זה שבא לענות על כל השאלות של המתעניינים.

עוד בנושא זה:

• מעיין אדם על היחס לאסיף: "אכזריות"

• בגלל מעיין: אסיף פרץ בבכי בבית "האח הגדול"

• אסיף: "לקחתי את המיליון? אני מתחתן עם מעיין"

"חוויתי בחיי רק שתי פרידות, ושתיהן מאותה אישה", פתח אסיף את הפוסט הארוך. "על פניו הן מאוד דומות, גם הפעם עזבתי בדמעות, גם הפעם התחבקנו עד השנייה האחרונה וגם עכשיו אין לי ולו אות רעה אחת לכתוב על האישה הזו. רק טוב, בהן צדקי, רק טוב. אני בכנות גמורה מאחל לכל גבר שיתייחסו אליו כמו שהיא התייחסה אליי".

"תביאו חיבוק" // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אסיף אלקיים
"תביאו חיבוק" // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אסיף אלקיים

אלא שכאן מגיעה התפנית שהוביל לפרידה, כפי שמסביר אלקיים: "יש דבר אחד שהשתנה, והוא, מסתבר, חשוב מכולם; הפעם אנחנו שלמים. כי ניסינו. עד הרגע האחרון ניסינו. הפעם לא הותרנו ספקות. אנחנו אנשים שונים שחיים בקצב אחר - ונמצאים במקום שונה לחלוטין בחיים. כל אחד מאיתנו מחזיק במפה אחרת, ומאמין בכל ליבו שזו הדרך הנכונה. כך שלא נותר לנו אלא לכבד את הבחירה של האחר".

בכך הוא מתכוון ככל הנראה בין היתר גם לרצון של אדם להקים משפחה - רצון שכפי שסיפרה אדם בעבר, היווה בעבר סלע מחלוקת ביחסיהם. אתמול בסטורי קצר שהעלתה, הודיעה אדם בעצמה כי תמשיך לעבוד לקראת הגשמת חלומה - הקמת משפחה.

"לא להיות עצובים!" // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של מעיין אדם
"לא להיות עצובים!" // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של מעיין אדם

"אני חייב לומר שלא רצינו שזה יתפרסם", המשיך אלקיים ושיתף, "אני עוד טראומתי מהפרידה הקודמת שהייתה חוויה נוראית. אני יודע שיש לרבים דעה על הפרידה הזו, ונכון - על פניו זו זכותם כי אנחנו ציבוריים וכו'. אבל רגע לפני שאתם מציפים אותי בקללות, עצות ונאצות – תחשבו למה, למי, ואם בכלל  – זה יתרום משהו מלבד להעציב ולפגוע. מה גם שבתוך ההחלטה הזו יש המון שיקולים ואתם חשופים בקושי לעשירית. אני באמת לא זקוק לעצות כרגע, גם אם ממש נראה לכם שאתם יודעים מה הדבר הנכון. החלק של גיבוש החלטה עבר, ועתה נותרה ההתמודדות. אז במקום להעצים את הכאב – תביאו חיבוק. זה תמיד יותר נכון".

הסופר ויוצא "האח הגדול" משתף ברגע נוסף מהימים האחרונים שקדמו לפרידה וכותב: "מי שצפה בלייב של השקת הספר לפני כשבועיים ראה את מעיין בוכה על כתפיי כשהקראתי את 'לאישה שאהבתי', טקסט שנכתב אחרי הפרידה הקודמת. אני מאמין שהיא בכתה כי ידעה שהטקסט הזה יחזור להיות רלוונטי בקרוב, שנינו הרגשנו שזה עוד רגע קורה, ולמרות כל הניסיונות – לא הצלחנו למצוא גשר שיגשר על המכתש שנוצר בנינו".

• "אני לא אותו אדם": הצצה לספרו השלישי של אסיף אלקיים

"מזה שבוע אני מתפלל עבורי ועבורה", סיכם אלקיים בטון אישי, "שמתישהו בחיים נרגיש ככה כלפי מישהו שוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר