הוסר הפרופיל של נועה שיינדלינגר - ששמחה על התרסקות המסוק | ישראל היום

הוסר הפרופיל של נועה שיינדלינגר - ששמחה על התרסקות המסוק

אוי לבושה: נועה שיידלינגר פרסמה סטטוס שהסעיר את הרשת • הגולשים התלוננו - והפרופיל שלה הוסר מהפייסבוק • מוקדם יותר גינו אותה ח"כים: "היא לא ראויה להיות שייכת למדינה הזו.
פורסם ב: עודכן ב:
1
  • הסטטוס שהסעיר את הרשת
    הסטטוס שהסעיר את הרשת
    צילום: 
    מתוך פייסבוק

נועה שיינדלינגר, פעילת שמאל קיצוני, החליטה להביע שמחה בעקבות מותם של טייסי חיל האוויר בתאונת הקוברה. בסטטוס, שהוסר בינתיים מעמוד הפייסבוק שלה, נכתב: "יכול להיות שיהיו לנו חדשות טובות", כך אמרה עוד לפני שדובר צה"ל התיר לפרסם את דבר התאונה".

לאחר מכן כתבה: "זהו מסוק המשמש לתקיפה וירי מן האוויר. קולולולולו! הם בחרו להיות במדים. הם מקבלים פריבילגיות כי הם במדים. ואני אדאג לשטויות כמו 'צלם האנוש' שלי אחר כך, כשהמאבק יסתיים בהצלחה. עד אז אשמח גם אשמח בנפול אויביי".

הסטטוס הפוגעני והמעליב שותף על ידי מאות גולשים, חלקם אף איימו על חייה. הערב, ככל הנראה לאחר שרבים התלוננו על הדברים המפורסמים בפרופיל שלה, הוא הוסר מהפייסבוק. "לכל הבבונים מהימין הקיצוני שמתקשרים להורים שלי ומאיימים: מעבר כמובן לפליליות שבמעשה, סתם שתדעו שההורים שלי ציונים ימנים קיצונים גזענים כמוכם, אבל התוצאה המאוד סבירה של האיומים שלכם היא שהם יבינו עם מי יש להם עסק ויזוזו קצת לכיוון שלי", כתבה.

"אני לא בענייני הומניזם, אני בענייני מאבק אנטי-קולוניאלי", הוסיפה, "אני גם מסרבת לשחק את המשחק הפוליטי הציוני שייצר לעצמו מפה פוליטית פיקטיבית שיש עליה 'ימין' ו'שמאל'... לגבי הטייסים - פשעיהם ידועים לכול... להתנצל בפני מי? החיילים החולירות? גם לא בעינויים!... החולירות רצחו בחור נוסף ליד חברון. טפו עליהם".

דבריה זכו לשלל גינויים, בהם גם בקרב חברי כנסת ממפלגות השמאל. ח"כ אילן גילאון ממרצ הביע שאט נפש מהדברים שכתבה הפעילה, בעוד ח"כ עמרם מצנע ממפלגת "התנועה אמר: "לאנשים כאלה מגיע בוז אחד גדול. לצערי הרב , ישנם אנשים בשמאל הסהרורי - הקיצוני אנשים שלא ראוי שיהיו שייכים למדינה הזו".

 
 

outbrain-article-desktop-side