אישום: נכנסה לחדרי כושר וגנבה ארנקים

תושבת ירושלים הואשמה כי נהגה להיכנס לבתי עסק ברחבי הארץ תוך שהיא נושאת שם בדוי • הנאשמת הודתה בכל המיוחס לה, לרבות גניבת כרטיסי אשראי

הנאשמת הייתה מבקשת להשתתף באימון בחדר הכושר, צילום: Getty Images

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד יליזבטה  מלינסקי, בת 33, מירושלים בגין עשרות גניבות מחדרי כושר ובתי עסק ברחבי הארץ.

כתב האישום מתאר כיצד במהלך השנתיים האחרונות, מלינסקי הגיעה למקומות שונים, לרוב תוך התחזות בשם בדוי, וגנבה ארנקים, כרטיסי אשראי, כסף מזומן ועוד. תושבת ירושלים מואשמת כי השתמשה בהם לצרכיה וב-40 אישומים שונים של גניבה והתחזות לאחר.

על פי כתב האישום, לאורך תקופה מלינסקי פעלה בשיטה מתוחכמת באמצעותה קיבלה לידה במרמה דברי ערך וסכומי כסף בשווי של עשרות אלפי שקלים.

כך עבדה השיטה לפי כתב האישום: הנאשמת הייתה נכנסת לחדרי כושר שונים ברחבי הארץ, באמתלה כי מגיעה לשיעור ניסיון, או כאשר היא מתחזה ללקוחות של חדר הכושר. בסמוך להגעתה; הייתה ניגשת אל מקום אחסון חפצים אישיים של המתאמנים ומחפשת בתיקיהם דברי ערך כסף וכרטיסי חיוב. כאשר הבחינה מלינסקי שהנוכחים לא שמים לב לפעולותיה, היא הייתה נוטלת את דברי הערך של הלקוחות ובהמשך לכך עושה שימוש בפרטי כרטיסי החיוב של המתלוננים או מנסה להשתמש בהם לצורך ביצוע עשרות עסקאות לרכישת שירותים בשווי אלפי שקלים מבתי עסק שונים ברחבי הארץ.

יליזבטה  מלינסקי // צילום: דוברות המשטרה
יליזבטה  מלינסקי // צילום: דוברות המשטרה

מלינסקי עצמה נחקרה מספר פעמים והודתה בכל המיוחס לה, קשרה עצמה למספרי טלפון, כתובת מגוריה. לחובתה עבר פלילי הכולל שלוש הרשעות קודמות בעבירות זהות של גניבה, גניבת כרטיסי חיוב, הונאה בכרטיס חיוב, גניבה בידי עובד, סחיטה בכוח, זיוף בכוונה לקבל דבר, היזק לרכוש המזיק ובגין עבירות אלו ריצתה המשיבה עונשי מאסר בפועל.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים נכתב כי "מלינסקי לא ידעה שובע והמשיכה לבצע עסקאות בסכומי עתק עד לרגע מעצרה, תוך גרימת נזק כלכליים רחבי היקף, וזאת על אף שנתפסה ושוחררה בערבות לאורך אותה תקופה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר