המתמודד שהחליט לחשוף את נטייתו המינית

משתתף העונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" החליט להתייחס בפוסט בפייסבוק לגל השמועות ששטף את הרשת בשבועות האחרונים • הפוסט המלא

חתונה ממבט ראשון // חתונה ממבט ראשון

אחרי שבועות של שמועות, משתתף "חתונה ממבט ראשון" אמיר זהבי העלה הערב (ראשון) פוסט לפייסבוק בו הכחיש שמועות על נטייתו המינית.

זהבי, מי שמככב בימים אלה על המסך ב'חתונה ממבט ראשון' ומוכר כבעלה של דנית, החליט הערב שאינו יכול עוד לשמור על שתיקה לנוכח שמועות שנפוצו בווטסאפ בשבועות האחרונים על נטייתו המינית והחליט לשים להן סוף. 

אמיר זהבי // צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון", קשת 12
אמיר זהבי // צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון", קשת 12

"עד עכשיו נמנעתי מלהגיב לכל הרוע שמופץ כלפיי ברשתות, בטורי דעה, ועל גבי המסכים", כתב בפתיחת פוסט הפייסבוק. "לא משום שלא כאב לי, ואולי דווקא בגלל שאני כל כך כאוב. הפעם אני מרגיש שנחצה קו אדום מבחינתי, כשמישהי הפיצה הודעות קוליות וטקסטים בהן היא טענה 'בוודאות' שאני גיי (אגב שאר הטענות בקליפ גם מפוברקות). מדובר בהוצאת דיבה ובלשון הרע, מתוך רוע צרוף ואופורטוניזם בזוי".



"אני לא מחפש להיות עכשיו איזה סמל למאבק כלשהו- זה גדול עליי. רק רוצה לזכות בצדק שמגיע לי בתור בן אדם". 

עד עכשיו נמנעתי מלהגיב לכל הרוע שמופץ כלפיי ברשתות, בטורי דעה, ועל גבי המסכים. לא משום שלא כאב לי, ואולי דווקא בגלל...

Posted by Amir Zahavi on Sunday, May 24, 2020

בסופו של הפוסט פנה זהבי לגולשים וביקש:  "אם מישהו יודע מי האישה שעומדת מאחורי ההפצה של השקרים האלה, אשמח אם תעזרו לי למצוא אותה. למרות שמנקודת המבט שלכם אני אדון לעצמי, האמת היא שבחסות החוזה שאני חתום עליו אני מאוד מוגבל באפשרות שלי להסביר, לשתף, ולהגן על עצמי. אולי הרבה מהרוע והנבזות כלפיי היו יכולים להמנע אם היה לי החופש להגיב לטענות שנזרקות לאוויר בזמן שהשתיקה שלי עלולה בטעות להתפרש כהסכמה. ואולי פשוט אנשים נמוכים ראו בי מטרה קלה".



זהבי גם ביקש להדגיש שאין לו דבר נגד הנטייה המינית שייחסו לו, אך במקרה שלו היא פשוט שקרית: "אני חושב שאין נטייה מינית פסולה, ואין נטייה מינית מוסרית יותר מנטייה אחרת. למרות זאת, בתור גבר שהלך כל כך רחוק כדי למצוא את אשתו (בדגש על אישה), חשוב לי להגיד באופן ברור ובלתי משתמע לשתי פנים שאני סטרייט וזאת תמיד הייתה נטייתי המינית (סטנדרטי ומשעמם). ולסיום כדי להקליל (בכל זאת יום ראשון והיה קשה לכולנו)- הדבר הטוב היחיד שאפשר לעשות מטוקבקים. למי שכותב אותם עוד לא נמצא שימוש".

אמיר זהבי ודנית לבנת // צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון", קשת 12
אמיר זהבי ודנית לבנת // צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון", קשת 12
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר