צלף: יונג מין סון סיים טירונות בהצטיינות

חלוץ סגנית אלופת אירופה טוטנהאם, יונג מין סון, השלים טירונות בת שלושה שבועות בצבא דרום קוריאה כמצטיין לאחר שסיים עם סטטיסטיקה נהדרת במטווחים

צילום: Gettyimages // סון במדי צבא דרום קוריאה

אתמול (שישי) סיים יונג מין סון, חלוץ טוטנהאם, טירונות בת שלושה שבועות בצבא דרום קוריאה כמצטיין לאחר שרשם את הציונים הטובים ביותר מבין חבריו לכיתה במטווחי הירי שעבר. השחקן החייכן של הספרס נכנס ב-20 באפריל לבסיס חיל הנחתים של מדינתו באי ג'ג'ו לאחר שהבין כי לאור פגרת נגיף הקורונה בכדורגל הבריטי זו ההזדמנות שלו לתת את חובתו למדינה שלו.

סון היה אחד מחמישה חיילים מתוך 157 שקיבלו פרס הצטיינות בטקס הסיום שלא היה פתוח לקהל למרות ש-50 אוהדים של טוטנהאם חיכו מחוץ לבסיס במטרה לראות את אלילם. סון הצטיין בירי, פגע ב-10 מתוך 10 מטרות והתאמן גם עם כידון ואף חווה אימונים אישיים בנושאים כימיים וביולוגיים. "כל הטוראים נשפטו בצורה הוגנת ומחמירה וקציני האימונים אמרו שהוא עבר את האימונים בצורה נפלאה", אמר קצין חיל הים לסוכנות הידיעות YUNHAP.

סון זכה בפטור משירות צבאי חובה של שנתיים לאחר שזכה במדליית זהב במשחקי אסיה ב-2018 שהתקיימו באינדונזיה. עם זאת, השלמת הטירונות אינה אומרת שתפקידו בצבא הסתיים. על החלוץ בן ה-27 יש חובה להשלים 544 שעות שירות קהילתי כבר בתחילת 2023. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר