האב גילה שגבר כתב לבתו: "תראי לי את שלך"

אב לנערה בת 14 מישראל, חושף התכתבות מטרידה באינסטגרם של בתו, מצד גבר המזוהה כתושב קליפורניה • "הוא שאל אותה אם היא אוהבת סקס"

מתוך ההתכתבות האסורה באינסטגרם // צילום אילוסטרציה: Getty

תושב ישראל, אב לילדה בת 14 חשף אמש (שני) בפני "ישראל היום" התכתבות מטרידה מחשבון האינסטגרם של בתו עם גבר זר, שעל פי הפרופיל שלו נמצא בקליפורניה, אך על פי רמת האנגלית בשיחות עימו, ספק אם מדובר בגבר אמריקני וייתכן כי המיקום שעליו הוא מצהיר אינו מדויק.

בהתכתבות החמורה שהגיעה לידי "ישראל היום", שואל האיש שמכנה את עצמו Jacksmmith8008 את הילדה - "האם את אוהבת סקס?". בתשובה מבהירה לו הילדה שהיא רק בת 14, אך זה לא מפריע לו להמשיך - "תראי לי את הציצים שלך, אני אחשוף את איבר המין שלי בפנייך". 

האיש שעומד, לכאורה, מאחורי הפרופיל, מבקש את מספר הטלפון של הילדה ובהמשך מנסה להתקשר אליה באמצעות האינסטגרם, כך על פי התמונות והמידע שמסר אביה של הילדה. 

ההתכתבות ממשיכה ומגיעה למקומות קשים וחמורים, שעליהם לא נפרט כאן. 

אביה של הנערה מתערב כבר בשלביה הראשונים של השיחה, לאחר שבתו דיווחה על האלמוני ששלח לה הודעות מטרידות, לכאורה. הגבר, שפרטיו האמיתיים אינם ידועים, סירב להראות את פניו במהלך שיחת הווידאו, אך חשף בפני האב את איבר מינו, כאשר חשב שהוא עדיין בצ'אט עם הילדה. 

האב סיפר ל"ישראל היום" על תחושותיו באותם רגעים. "תחשוב מה ילדות בנות 12-13 ואפילו פחות מזה חוות בסיטואציה כזו. אני בטוח שלא מדובר במקרה בודד או באדם בודד. אי אפשר לדעת את המיקום האמיתי שלו, ואני מהמר שהוא לא גר בארה"ב, כפי שכתב בפרופיל שלו", אמר. 

"למזלי, חינכתי את הילדה שלי בכל הנוגע לסכנות ברשת, אבל אני בטוח שיש ילדות אחרות שנפלו בפח. אני חושב שצריך להזהיר את כולם מאותו אדם, ומהסכנות ברשת בכלל", אמר האב והוסיף, "הילדים שלנו חשופים לסכנות חמורות. ילדות ששולחות תמונות לאנשים כאלה יכולות למצוא את התמונות שלהן מופצות בכל העולם, ללא שליטה, וזאת רק אחת מהסכנות הרבות. הרבה פעמים מדובר בילדים שעושים שטויות, אבל הפעם מדובר בפדופיל". 

הבוקר הועברו החומרים למשטרת ישראל, שהחלה בבדיקה. תגובת המשטרה תתפרסם ברגע שתתקבל.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר