בית"ר: אפרתי הודיע על התפטרותו

סקאוט המועדון ומי ששימש בתחילת העונה כמנהל הקבוצה הודיע על התפטרותו בעקבות עזיבה לתחום ההייטק • עמד מאוחרי החתמתו של ארון אולנארה, שצפוי להיכלל בסגל למשחק נגד אשדוד • חנן קהלו החליף את עמית בן שושן בתור מנהל הקבוצה

ניר אפרתי. עוזב את בית"ר ירושלים // ניר אפרתי. עוזב את בית"ר ירושלים

שינויים בבית"ר ירושלים. הסקאוט של המועדון, ניר אפרתי, אשר בתחילת העונה גם שימש כמנהל הקבוצה, הודיע להנהלת המועדון על התפטרותו. זאת, לאחר שעבר לעסוק בתחום ההייטק. בתקופה הקרובה ככל הנראה ימונה לו מחליף.

אפרתי, שבעבר עבד גם בהפועל תל אביב, היה האיש שעומד מאחורי החתמתו של החלוץ החדש, ארון אולנארה, שצפוי להיכלל בסגל למשחק באשדוד, ועל פי התרגולים באימונים האחרונים הוא גם נמצא בתמונת ההרכב. לבית"ר יש גם מנהל קבוצה חדש, חנן קהלו, שעבד במועדון בתקופת טביב, ויגיע במקום עמית בן שושן, שכבר קיבל את התפקיד אך לאחר מכן התחרט.

בתוך כך, שחקני הקבוצה ואנשי הנהלת המועדון יצאו אמש ביוזמתו של הבעלים משה חוגג, לערב גיבוש במסעדה בירושלים. לאחר הארוחה זכו אנשי המועדון והשחקנים להרצאה של פסקל ברקוביץ' - ספורטאית פראלימפית אשר ייצגה את המדינה בשלושה משחקים אולימפיים בשלושה מקצועות שונים. פסקל מתפקדת באופן מרשים ומרגש ללא שתי רגליה, אותם איבדה בתאונה בצרפת כשהייתה בת 17.

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר