גל פרידמן החליט למכור את מדליית הזהב מאתונה

הגולש הישראלי, שרשם לפני 14 שנים את ההישג הגדול אי פעם של ישראל במשחקים האולימפיים, מציע למכירה את המדלייה: "מחפש תותח איביי, שמבין במכירה פומבית של פריט נדיר היחיד מסוגו בארץ..."

צילום: רויטרס // גל פרדימן. נאלץ למכור את המדלייה

גל פרידמן החליט למכור את מדליית הזהב מאולימפיאדת אתונה 2004. הגולש הישראלי, שרשם לפני 14 שנים את ההישג הגדול אי פעם של ישראל במשחקים האולימפיים, הודיע בפייסבוק על מכירת המדלייה ההיסטורית.

לפני שעות ספורות, פרידמן העלה פוסט קצר לדף הפייסבוק שלו, שבו כתב: "מחפש תותח אי ביי, שמבין במכירה פומבית של פריט נדיר היחיד מסוגו בארץ...". 

מובן שהפוסט גרר לא מעט תגובות מטעם הגולשים המופתעים. אחד מהם כתב: "בבקשה, אל תגיד לי שאתה מוכר את המדליה, גל!". אחת נוספת ציינה בהתרגשות: "המדליה שלך זה הנשמה שלך, זה מה שאתה ומה שעשית, אל תמכור את הזהות שלך...".

"מדובר ביום עצוב לספורט הישראלי", ציין גולש נוסף, "אם מדליסט הזהב היחידי אי פעם נאלץ למכור את המדליה שלו... הגיע הזמן שיתחילו לדאוג פה לספורטאים במקום לממן קליפים לשרת הספורט במאות אלפי שקלים...".

פרידמן חוגג באתונה. מחפש תותח איביי // צילום: רויטרס

יצוין כי פרדימן, שזכה גם במדליית ארד באטלנטה 1996, היה אלוף העולם ב-2002, משמש גם כמדריך פרטי בענפי השיט השונים. לפני כשנה החל לעבוד באופן מקצועי גם כצלם סטילס. פרידמן אישר את הפרטים, אך לא הסביר מה גרם לו לחשוב על העברת המדליה ההיסטורית שלו למכירה פומבית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר