כתב אישום יוגש נגד 4 תושבי לוד על חטיפת הילד מקלנסווה

הארבעה חטפו ילד בן 6 מפתח ביתו על רקע סכסוך כספי עם הוריו • הילד הועבר עוד באותו היום לרשות הפלשתינית והוחזר שלושה ימים אחר כך • לצורך החטיפה השתמשו החוטפים בלוחיות רישוי שגנבו

הילד כרים ג'ומהור בשחרורו // צילום: שמואל בוכריס

המשטרה סיימה את חקירתה בתיק חטיפת הקטין מהמשולש, והבוקר (שלישי) בכוונת הפרקליטות להגיש נגד החשודים, ארבעה תושבי לוד, הצהרת תובע, על הכוונה להגיש כתב אישום נגדם.

 

תיעוד: חטיפת הילד בן ה-7 בקלנסווה

 

ביום 10.7.18 התקבל במשטרה דיווח על חטיפת קטין בן 6 מביתו. בעקבות קבלת האירוע החלו חוקרי יחידה מרכזית במשטרה בחקירה אינטנסיבית, במגמה לאתר את הקטין. מהחקירה התברר כי בטרם החטיפה, קשרו מספר חשודים קשר לחטוף את ילדי המשפחה, על רקע חובות של משפחת הקטין. החשודים נפגשו במתחם האיירפורט סיטי, וגנבו לוחיות זיהוי של רכב שחנה במקום. הם נסעו לאזור המשולש, החליפו את לוחיות הזיהוי ברכבם בלוחיות המזויפות שגנבו, ונסעו לכיוון בית משפחת הקטין בקלנסווה. שם, בנוכחות אחיו של הילד החטוף בן 10, חטפו את הילד והכניסו אותו בכוח לרכב.

 

הילד נחטף והועבר עוד באותו היום מחוץ לשטחי המדינה, לשטח הרשות הפלשתינית, שם הוחזק מספר ימים עד להשבתו לארץ ביום 13.7.18. חוקרי המשטרה עצרו ארבעה חשודים (24, 41, 29, 31 – כולם תושבי לוד) בחשד למעורבות בחטיפת הקטין ומעצרם הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון מעת לעת.

 

היום כאמור בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. הם חשודים בעבירות של: חטיפה לשם סחיטה, זיוף סימני זיהוי של רכב, פירוק חלקים מרכב, קשירת קשר לביצוע פשע, הכשלת שוטר ושיבוש מהלכי חקירה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר