אליה קדוש // צילום: גדעון מרקוביץ

עונש קל לדוגמנית שתקפה צוות רפואי באיכילוב

אליה קדוש, בת זוגו של העבריין דוד אמויאל, תקפה אחיות בבית החולים לאחר שלטענתה לא קיבלה טיפול • השופט התחשב בגילה הצעיר ובבעיות הרפואיות מהן היא סובלת וגזר עליה 5 חודשי עבודות שירות, במסגרת עסקת טיעון

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב צבי גורפינקל כיבד הבוקר (ראשון) את הסדר הטיעון במשפטה של הדוגמנית אליה קדוש וגזר עליה חמישה חודשי עבודות שירות. כמו כן נגזרו עליה שבעה חודשי מאסר על תנאי.

 

 

לפי כתב האישום, הנאשמת השתתפה באירוע התקיפה של המאבטחים בבית החולים איכילוב בספטמבר 2017 שהותקפו על ידי חמישה נאשמים ביניהם בן זוגה דוד אמויאל שנדון ל-25 חודשי מאסר בפועל. באירוע זה הורשעה קדוש באיומים. בנוסף לכך, הורשעה קדוש בתקיפת שוטרת (ריבוי עבירות), תקיפת נהג מונית ובתקיפת שוטר בבית החולים אברבנאל. 

בנימוקים לעונש כתב השופט, כי אין צורך להרבות במילים על חומרת המעשים המתוארים בכתב האישום. "התופעה של אלימות כלפי אנשי צוות רפואי ומאבטחים הפכה לתופעה נפוצה וחובה על בתי המשפט להגן עליהם באמצעות הטחת עונשים חמורים".

השופט החליט להקל בעונשה של הנאשמת בגלל מחלה נדירה שגורמת לה לכאבי ראש וגילה הצעיר (20). בתום הדיון פנה אליה השופט ואמר שאלמלא "כל הדברים שמסביב" הוא היה שולח אותה למאסר של ממש.

את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו