ברק יצחקי הודיע על פרישה מכדורגל: "לכל פרק יש סוף"

החלוץ בן ה-33 הודיע כי יפרוש בתום המשחק נגד בית"ר ויצטרף להנהלת המועדון • יצחקי: "לכל פרק יש סוף, זה הזמן המתאים. זכיתי לשחק בשני המועדונים הגדולים בארץ וזכיתי להגשים את החלום של ילד שגדל באשקלון"

צילום: אלן שיבר // בק יצחקי. פרש ממשחק פעיל

חלוצה של מכבי תל אביב, ברק יצחקי, הודיע היום (שני) על פרישה מכדורגל בגיל 34. יצחקי, שזכה עם מכבי בשלוש אליפויות, גביע, 2 גביעי טוטו והיה חלק מהקמפיין בליגת האלופות, צפוי להצטרף בקרוב לצוות המקצועי/ניהולי של המועדון, אך טרם ברור באיזה תפקיד. 

"מוזר לי ועצוב לי להודיע על פרישה ממשחק פעיל", אמר יצחקי במסיבת עיתונאים, "אני מבין שלכל דבר יש סוף והגיע הזמן לפרוש. זכיתי לשחק בשני המועדונים הגדולים בארץ, ללבוש את המדים של נבחרת ישראל, וזכיתי להגשים את החלום של ילד שגדל באשקלון".  

עוד הוסיף יצחקי: "הפציעות הקשות גרמו לי לאבד שנתיים, אבל לשחק ברמות האלה אחרי הפציעות שעברתי, מראה על חוזק מנטלי ותמיכה של המשפחה והמועדון. זה סימבולי שאני פורש לפני משחק נגד בית"ר ירושלים".

ברק יצחקי. "רגע סימבולי עבורי" // צילום: עמי שומן

על הפציעות הקשות, סיפר יצחקי: "עברתי לא מעט פציעות, מתוכן שתיים קשות שגרמו לי לאבד כמעט שנתיים מהקריירה, בזמנים הכי משמעותיים, אבל חישלו אותי ולימדו אותי להתמודד עם הצדדים הפחות מהנים של הכדורגל.

"לכם זה אולי מתקבל כמובן מאליו, אבל לשחק ברמות הגבוהות בגיל 33 ועוד אחרי שתי פציעות כאלה מעיד על התמדה, כוח רצון, חוסן מנטלי והרבה תמיכה של המועדון והמשפחה.

"להודיע על פרישה דווקא עכשיו, לפני משחק ביתי בין מכבי ת"א לבית"ר ירושלים – הוא רגע סימבולי עבורי כי כמה סימבולי שזה קורה בסמוך לעזיבה של ג'ורדי – מי שהצעד הראשון שלו בישראל היה לשלוח אותי לשנה בקפריסין אצל רוני לוי ועל זה אני יכול רק להודות לו. זה מה שהרוויח לי את הקריירה בחזרה יחד עם האמונה שלי בעצמי כשחקן וכאדם".

יצחקי עם ערן זהבי.  ברק יעשה את צעדו הראשון להנהלה של מכבי תל אביב // צילום: עמי שומן

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "לאחר קריירה מפוארת כשחקן, ברק יעשה את צעדו הראשון להנהלה של מכבי תל אביב כשיתחיל לעבוד במחלקת הכדורגל המקצועני של המועדון. במשך החודשים האחרונים למדתי להכיר את ברק בצורה די טובה וכולנו משוכנעים כי ברק יהווה תוספת חשובה להנהלת המועדון. 

"ברק יודע מה זה להיות שחקן של מכבי תל אביב והוא יודע מה מכבי צריכה על מנת לזכות בתארים. ידע מסוג זה, נחוץ והכרחי בשעה שאנו מתכוננים לעונה הבאה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר