נעצר חשוד בהדלפת סרטוני העירום של נטע אלחמיסטר

אחרי שפורסמו סרטונים חושפניים של נשים שמדדו בגדי ים, בהן עדן בן זקן ונטע אלחמיסטר - נעצר תושב השומרון

נטע אלחמיסטר ונועה בני: "כמו עדן, אנו קורבנות של מעשה מכוער ונפשע". צילום מתוך הסרטון

המשטרה עצרה לפנות בוקר (רביעי) חשוד בהדלפת הסרטונים בחנות בגדי הים של הדוגמנית נטע אלחמיסטר. זאת, אחרי שאתמול הופצו סרטוני עירום נוספים של נשים שמדדו בגדי ים במקום.

השוטרים ביצעו פשיטה על ביתו של החשוד, והחרימו את המחשבים שלו. החשוד, תושב השומרון בן 41, יובא בשעות הצהריים לבית משפט השלום בתל אביב.

עוד מסרה המשטרה כי היא "שבה ומזהירה את הציבור מפני הפצת סרטונים המהווים פגיעה בפרטיות, ומדגישה לציבור כי הפצת סרטונים ברשתות השונות מהווה עבירה פלילית שהעונש בצידה חמש שנות מאסר".

כפי שפורסם אמש, במספר סרטונים שאורכם דקות ארוכות, נראות כחמש נשים מודדות בגדי ים, כאשר הראשונה שבהן היא ככל המראה אלחימיסטר בעצמה. אחריה נכנסות אל התא נשים נוספות, אשר בדומה לאלחמיסטר, מצולמות כשהן ללא חלק עליון.

לפני כשלושה שבועות פורסם סרטון שבו מודדת הזמרת עדן בן זקן בגדי ים, וגם היא מצולמת כשהיא נטולת חלק עליון. בדומה לסרטון של בן זקן, גם במקרה זה הנשים מודדות בגדי ים בחדר העבודה של החנות. 

הצילומים מתוך הסרטון הם מחודש מרץ 2017.

נטע אלחמיסטר ושותפתה, נועה בני, הגישו תלונה במשטרה. הן מסרו כי "כל כך מצער שנמצאים בינינו אנשים שמשקיעים המון זמן ואנרגיה בלהרוס ולפגוע באנשים אחרים. מצער עוד יותר שיש כאלה שחושבים שיש לנו חלק בהפצת הסרטונים. כרגע, כמו עדן, אנו קורבנות של מעשה מכוער ונפשע שביצעו גורמים עבריינים. לפני זמן קצר פנינו שוב למשטרה ואנו מצפות שתפעל בעוצמה נגד מי שפרץ למערך האבטחה של החנות. 

"אנו נעשה הכל כדי למנוע הפצת סרטונים נוספים ונפעל למיצוי הדין עם הפורץ והמפיץ. אנו מבקשות מהציבור, בכל לשון של בקשה, שלא לקחת חלק בהפצת הסרטונים. ולמי שעשה את זה, חשוב לנו לומר: בסוף המשטרה תגיע אליך – ואתה תשלם על מעשיך מחיר כבד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר