המאבק בפשיעה: תיק 512 עובר לגישור

התיק עוסק במאבק הדמים ביו ארגוני הפשע • אחד הנאשמים הבולטים בתיק אחראי למותם של שלושה עוברי אורח שנהרגו סמוך לזירת התנקשות • "אם לא תושג התקדמות בגישור, עד המדינה יעלה כבר ביום שלישי הקרוב לדוכן העדים"

הנאשמים בתיק 512 // צילום: יוסי זליגר

התפתחות דרמטית נוספת בתיק 512, העוסק במאבק הדמים בין ארגוני הפשיעה בישראל. ההגנה והתביעה, שהחלו במשא ומתן שנועד לסיים את התיק בהסדרי טיעון, הסכימו להצעת ראש הרכב השופטים גיליה רביד להעבירו להליך גישור. המגשר שנבחר לתהליך הוא השופט המחוזי גלעד נויטל. אם הצדדים לא יתקדמו במו"מ ביניהם, עד המדינה בפרשה יעלה לדוכן העדים כבר ביום שלישי הקרוב.

הנאשם הבולט ביותר בכתב האישום, שבשמו דיבר היום (חמישי) באולם בית המשפט סנגורו עו"ד שמשון וייס הוא יצחק אברג'יל, המואשם בארבעה מקרי רצח - שלושה נרצחים הם עוברי אורח תמימים שנרצחו בעת הניסיונות לחסל את זאב רוזנשטיין בשנת 2003 ברחוב יהודה הלוי בתל אביב.

כתב האישום הוגש ביולי 2015 ובו נכללים 17 נאשמים. בראש צוות התביעה המונה שבעה תובעים עומד עו"ד ניסים מירום מפרקליטות מחוז תל אביב. בפתח כתב האישום טוען התובע, כי היה קיים סכסוך בין הארגון בראשות יצחק אברג'יל לבין העבריין רוזנשטיין ומשפחות פשע נוספות. וזאת על רקע חשדו של אברג'יל, כי המשפחות היריבות חברו יחד נגד ארגונו והם אחראים לרצח אחיו יעקב אברג'יל ז"ל.

  

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר