מסיבת השחרור נגמרה ברצח של אחד החוגגים

אריאל ווסה נדקר למוות במסיבה של חברו בפ"ת • אחותו: "קוברים אותו בגיל 22"

אריאל ווסה // באדיבות המשפחה

מסיבת השחרור מצה"ל הסתיימה ברצח: אריאל ווסה, בן 22 מפתח תקווה, נדקר למוות במהלך מסיבה לחברו, שהתקיימה בליל שישי בדירה בעיר. 

מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי אריאל נדקר במהלך קטטה שפרצה בין שתי קבוצות צעירים במהלך המסיבה. אריאל נמצא דקור ברחוב סיני, הנמצא במרחק כמה עשרות מטרים מזירת האירוע. פרמדיקים וחובשים ממד"א מרחב ירקון שהוזעקו למקום הגישו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לביה"ח בילינסון בעיר, שם נפטר מפצעיו. 

צילום: שמואל בוכריס

בשעות שלאחר הרצח עיכבה המשטרה לתשאול כ־20 צעירים מהמבלים במסיבה. ביום שישי האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרם של שניים מהחשודים - בן 23 מראש העין ובן 21 מאלעד. חשוד נוסף, תושב פתח תקווה בן 21, שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על שמות החשודים, שמכחישים מצידם כל קשר לאירוע. 

הלווייתו של אריאל צפויה להתקיים היום ב־12:00 בבית העלמין ירקונים, וזאת בשל עיכוב שחל בהוצאת הגופה מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר.  

אחותו של אריאל כתבה בפייסבוק: "אחי הקטן אריאל ווסה נרצח אתמול בלילה. בגיל 22 אנחנו נאלצים לקבור אותו".

ממשפחתו האבלה נמסר כי הוא היה אח שני מתוך שישה אחים. "הוא היה בחור מצחיק, עם הרבה שמחת חיים, רגיש, תמיד מוכן לעזור לאחים ובכלל למשפחה, נתן את עצמו לכולם. אנחנו כולנו מזועזעים ובהלם מוחלט", סיפרו חבריו והדגישו כי אריאל "לא אהב לעשות בעיות ולא חיפש בעיות. היינו צריכים לשמור עליו טוב יותר. זה לא היה אמור להיגמר ככה - ברצח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר