הילדה גדלה

כבר שמונה שנים ששרה היילנד (26) משחקת בסידרה "משפחה מודרנית" • העונה השמינית עולה במוצ"ש ב"יס"

שרה היילנד בתפקיד היילי דאנפי

במוצאי השבת תעלה ב"יס" עונה שמינית של הסידרה הקומית "משפחה מודרנית" (ערוץ yes comedy, ב־19:05) - אחת הסדרות המצליחות ביותר בעשור האחרון, שזכתה ארבע פעמים בפרס האמי לסידרה הקומית הטובה ביותר. 

הסידרה, שעם כוכביה נמנים אד אוניל וסופיה ורגרה, עוקבת אחר קורותיהם של בני משפחת פריצ'ט המורחבת. לאורך השנים גם הילדים בסידרה גדלו והפכו לשחקנים מבוקשים בזכות עצמם, עם משכורות תופחות בהתאם, ובראשם שרה היילנד, מי שמגלמת את היילי דאנפי קלת הדעת, בתם של קלייר (ג'ולי בואן) ופיל (טיי בארל).

היילנד (26) החלה את קריירת המשחק שלה כבר בילדותה כשהופיעה בין השאר בסרטו הביוגרפי של שדר הרדיו הווארד סטרן והתארחה בפרקים של "חוק וסדר" ו"מגע של מלאכים". בשנים האחרונות שיחקה בסרט "החבובות" וב"מת לצעוק 5".

ב"משפחה מודרנית" דמותה של היילי כבר הספיקה להיזרק מהקולג' היחיד שאליו התקבלה. בעונות האחרונות היא ממשיכה לגור אצל ההורים ולעבור מעבודה אחת לאחרת בתחומי הסטיילינג ויחסי הציבור. בעונה החדשה גם תפרו לה התסריטאים רומן עם גבר מבוגר. "בעונה השמינית אנחנו כבר באמת פועלים על אוטומט ומכירים היטב את הדמויות", מספרת היילנד בראיון לקידום הסידרה. "אבל על הסט אנחנו ממשיכים להיות המבקרים הכי קשוחים של עצמנו. ייאמר לזכותם של הכותבים שהם תמיד ממציאים מחדש את קורות המשפחה וזה עמוד השדרה האמיתי. זה הסיטקום הראשון שלי ברזומה, ולמזלי זו התחלה לא רעה. גדלתי על סדרות קומיות כמו 'חברים' ו'וויל וגרייס' וזה היה בית הספר הכי טוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר