כתב אישום מזעזע: "נעץ את הסכין בראשה"

תושב רעננה נאשם בניסיון לרצח חברתו בת ה-17, בתו של איש ספורט ידוע, ובמסכת התעללות שנמשכה חודשים • "דקר אותה 12 פעמים וצעק אללה אכבר"

רבי בבית המשפט // צילום: גדעון מרקוביץ' // רבי בבית המשפט // צילום: גדעון מרקוביץ'

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר, נגד בן רבי, בן 19 מרעננה, בגין ניסיון לרצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות (נשק קר), תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים (ריבוי עבירות), היזק בזדון והפרת הוראה חוקית. רבי נמצא במעצר מרביעי שעבר וכעת מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

רבי נאשם כי דקר את חברתו בת ה-17 (בתו של אישיות ספורט מוכרת) 12 פעמים - בצווארה, בגבה, בחזה ואף נעץ את הסכין בראשה. מצבה של המתלוננת מוסיף להיות קשה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שירי פרל, החל מיוני 2016, נוהלה מערכת יחסים רומנטית בין הנאשם למתלוננת, בת 17, במשך כ-3 חודשים. במהלך התקופה, נהג הנאשם להצר את צעדי המתלוננת כאשר, בין היתר, לא אפשר לה להיפגש עם חברותיה, לצאת לבילויים ולשוחח עם בחורים אחרים. בנוסף, הנאשם נהג להתחקות אחר צעדיה מדי יום, בכך שהתקין אפליקציה באמצעותה עקב אחרי מכשיר הטלפון הנייד שלה. מדי יום, לאחר שסיים את עבודתו, התחקה הנאשם אחר המתלוננת ועקב אחריה בהתאם למקום המצאה, וזאת בלא ידיעתה. לאור גילויי הקנאה והאובססיביות של הנאשם כלפי המתלוננת, נפרדו השניים מספר פעמים במהלך התקופה.

לפי האישום הראשון, רבי איים על המתלוננת ותקף אותה במספר הזדמנויות. בין היתר, במועד שאינו ידוע, התפתחה בין השניים מריבה בביתו של הנאשם ברעננה, במהלכה דרש שהמתלוננת תישן בסלון, אך היא סירבה. בתגובה, תקף אותה הנאשם ואיים עליה שאם לא תישן בסלון, יסיע אותה לביתה והמתלוננת ביקשה לחזור לביתה. במהלך הנסיעה, כשהמתלוננת ניסתה להתקרב לנאשם, תקף אותה הנאשם במכת אגרוף והיכה אותה. כשהגיעו השניים לביתה של המתלוננת בתל אביב, עצר הנאשם את הרכב והמתלוננת יצאה ממנו. הנאשם יצא מהרכב מיד אחריה, הפיל אותה לרצפה, בעט בה ונשך אותה בקרקפת. כתוצאה ממעשים אלו, נגרמו למתלוננת נפיחות בראשה וכאבים עזים בלסת.  

"דקר את חברתו 12 פעמים" // צילום: גדעון מרקוביץ'
"דקר את חברתו 12 פעמים" // צילום: גדעון מרקוביץ'

"דקר את חברתו 12 פעמים" // צילום: גדעון מרקוביץ'

בהמשך, במהלך ספטמבר 2016 או בסמוך לכך, ניתקה המתלוננת קשר עם הנאשם למשך מספר ימים. במהלך ימים אלו, הגיע הנאשם לבית המתלוננת, בזמן שהיא וחברותיה שהו בו. המתלוננת סירבה להכניס את הנאשם לדירה, אך הוא הצליח להיכנס בכל זאת. הנאשם איים על חברותיה של המתלוננת בכך שסימן להן באמצעות ידו תנועת שיסוף גרון ואמר להן, "אתן והיא מתות היום". 

בסעיף האישום השני, נוגע לסעיף התקיפה של המתלוננת. ב- 31.8.2016 הוצא כנגדו צו הרחקה מהמתלוננת למשך 30 יום. בין התאריכים 31.8.16 ל- 21.9.16, הנאשם הפר את צו ההרחקה פעמים רבות. ב- 20.9.16 בשעות הערב, נפגשה המתלוננת עם ידיד. הנאשם התקשר למתלוננת פעמים רבות. כשלא ענתה לשיחותיו, שלח לה הודעות רבות, וכן התקשר ושלח הודעות רבות גם להוריה, בהן דרש לדעת היכן היא. בנוסף, באותו הערב המתין הנאשם למתלוננת בפתח בניין מגוריה כשלוש שעות, אך עזב את המקום בטרם חזרתה.

בסמוך לשעה 1:00, כשהבחינה המתלוננת בהודעות שנשלחו אליה, התקשרה לנאשם והשניים שוחחו. בהמשך, נפגשו השניים והנאשם דרש מהמתלוננת לדעת עם מי בילתה. כשהשיבה שבילתה עם ידיד, דרש ממנה הנאשם כתנאי להמשך הזוגיות, כי תפסיק לאלתר לשוחח עם חברותיה, תפעיל בנייד את שירותי המיקום כדי שיוכל להתחקות אחריה, וכן תפעיל ב"וואטסאפ" את האפשרות לראות מתי "נראתה לאחרונה". המתלוננת הודיעה לנאשם כי אינה מסכימה לתנאים אלו שהציג.

בעקבות אירועים אלו, חשד הנשאם כי המתלוננת בגדה בו עם הידיד, גמלה בליבו החלטה להמיתה, כך פלי כתב האישום. ב- 21.9.16 בבוקר, יצרה המתלוננת קשר עם הנאשם והזמינה אותו להיפגש בכדי לסיים את מערכת היחסים ביניהם בצורה יפה. בשעה 11:50 בערך, הנאשם הגיע לביתה כשהוא מצויד בסכין בעל להב של כ- 6 ס"מ. באותה העת נכחה בבית עוזרת הבית שפתחה לנאשם את הדלת בזמן שהמתלוננת התקלחה. כעבור מספר דקות, יצאה המתלוננת מהמקלחת עירומה ומכוסה במגבת וקראה לנאשם להיכנס לחדרה. הנאשם נכנס לחדר, שאל את המתלוננת האם הוסיפה את האפשרות באפליקציית ה"ווטסאפ" לראות מתי "נראתה לאחרונה", והמתלוננת ענתה לנאשם כי לא הוסיפה אפשרות זו. 

"צעק אללה ואכבר" // צילום: גדעון מרקוביץ'
"צעק אללה ואכבר" // צילום: גדעון מרקוביץ'

"צעק אללה אכבר" // צילום: גדעון מרקוביץ'

בשלב זה הסתובבה אל ארון הבגדים ונעמדה בגבה אל הנאשם. אז שלף הנאשם את הסכין, התנפל על המתלוננת ודקר אותה 12 דקירות בגבה, בצווארה, בראשה, בבית החזה ובידיה, בכוונה להמיתה. המתלוננת צעקה "הצילו, הצילו" וברחה מהנאשם לעבר סלון הבית כשהיא מדממת. הנאשם רדף אחריה לסלון, בעודו אוחז בראשה ובשערותיה, ונעץ את הסכין בעוצמה רבה בראשה, עד כדי כך שלהב הסכין נשבר ונותר נעוץ בגולגולתה. 

המתלוננת ניסתה להתגונן מפניו באמצעות ידיה, אך הנאשם המשיך לדקור אותה בסכין. בשלב זה שמעה עוזרת הבית את זעקות המתלוננת והבחינה במעשי הנאשם. העוזרת צעקה לעבר הנאשם "מה זה מה זה מה אתה עושה?", נעמדה בין הנאשם והמתלוננת, חיבקה את המתלוננת בניסיון למנוע מהנאשם להמשיך ולדקור אותה, אך הנאשם המשיך ודקר את המתלוננת בחזה מצד ימין ובצד שמאל וניסה שוב לדקור אותה, אך המתלוננת והעוזרת נפלו על הרצפה. אז צעק הנאשם "אללה אכבר", קיפל את הסכין ונמלט מהמקום. המתלוננת הובהלה לבית החולים איכילוב ואושפזה שם כשהיא סובלת מפצעי דקירה וחתכים רבים ועודנה מאושפזת שם עד היום.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר