רצחו אב ובנו כנקמה על רצח שני האחים

כתב אישום יוגש היום נגד 4 חשודים בקשירת קשר לפשע וברצח אב ובנו מרמלה • הרוצח התארח בביתם לפני שרצח אותם

התארח אצל הבן, ואז רצח את אותו ואת אביו. החשוד ברצח בדיון בהארכת מעצרו // צילום: יהושע יוסף (ארכיון) // התארח אצל הבן, ואז רצח את אותו ואת אביו. החשוד ברצח בדיון בהארכת מעצרו // צילום: יהושע יוסף (ארכיון)

כתב אישום יוגש היום בפרשת רצח כפול של אב ובנו שהתרחש ברמלה לפני כחצי שנה. השניים, מוסטפא מוסרתי בן 56, ובנו רמדאן מוסרתי, בן 29, נרצחו בביתם. על פי המשטרה, חוסאם קשוט, תושב העיר בן 33, רכש את אמונו של רמדאן וזה אירח אותו בביתו בערב הרצח. לקראת חצות שלף קשוט נשק וירה בראשו של רמדאן. לאחר מכן הוא דקר את האב, מוסטפא, וברח מהמקום.

יומיים לאחר הרצח, נמלט קשוט מהארץ לרומניה. במהלך חודש ינואר הוא נעצר בפעילות משותפת של משטרת ישראל ומשטרת רומניה, וכחודשיים אחר כך הוא הוסגר לישראל. במקביל, עצרו החוקרים את איימן כראג'ה בן 36 תושב חריש, סלאח ג'רושי בן 36 מרמלה, בגין רצח וקשירת קשר לפשע, ואת שריף כראג'ה בגין סיוע לרצח.

מחומר החקירה עולה כי בני משפחת כראג'ה ראו בבני משפחת מוסרתי אחראים לרצח הכפול של חילמי ומוראד כראג'ה במחלף נשרים לסוף לפני כשנה וחצי, וביקשו לנקום את מותם.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

למחרת הרצח הכפול של בני משפחת מוסרתי, ערך איימן כראג'ה מסיבה רבת משתתפים ביישוב חריש, בה הוא נראה משבח את רצח השניים, מקלל אותם, מתהדר בנקמה שיצאה אל הפועל ויורה יריות שמחה מנשק חם יחד עם משתתפים אחרים במסיבה. התנהלותו במסיבה תביא להאשמתו של איימן כראג'ה גם בעבירות אמצעי לחימה.

המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של המעורבים בפרשה עד תום ההליכים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר