רוצים ללמוד אנימציה? לא תתחרטו

אנימטורים נחשבים כיום למבין אנשי הקריאטיב המבוקשים ביותר בתחום האומנות, ולכן לימודי אנימציה יכולים לתרום רבות למי שרוצה להיכנס לתחוםהנחשב ליצירתי, מרתק, דינאמי ועתיר דימיון

צילום: //

בדיקת התאמה מהירה להתמחויות אנימציה שונות

בניגוד לתחומים אחרים, הסטודנט יודע כבר לאחר זמן קצר יחסית האם הקורס מתאים לו או לא. ראוי לציין שבכל קורס אנימציה מקצועי ובמיוחד קורס אנימציה תלת ממדית כגון 3DU  של, יש מספר התמחויות  שונות כגון מידול, ריג, אנימציה ורנדר. כך, בסופו של דבר, הסטודנט יודע אילו מתחומי הלימוד הכי מתאימים לו.

בנוסף לכך, על מנת ללמוד אנימציה לא נדרש תמיד ניסיון קודם ואפילו לא תיק עבודות, כך שכל המועמדים לקורס מגיעים עם סיכויים שווים להצליח.

ביקוש ושכר גבוה

השכר בתחום האנימציה בהחלט מכבד את בעליו ועומד על כמינימום מאה ₪ לשעה. כמובן שהשכר והתמריצים (בשוק השכירים) עולים ככול שצוברים יותר ניסיון וותק. כמו כן, ההתפתחות המואצת של קמפיינים מקוונים, פיתוח משחקים דיגיטליים, פרסומות וסדרות טלוויזיה מונפשות (אשר חלקן מיוצאות גם לחו”ל), הביא לכך שהביקוש בתחום האנימציה גבוה מאוד גם בארץ ואין צורך לנדוד אל מעבר לים כדי למצוא עבודה משתלמת.

סטאז’

כחלק מההכשרה בקורסים השונים, ישנן כמה עשרות או מאות שעות המוקדשות לסטאז’, כך שהסטודנט יודע שהוא יוצא לשוק העבודה עם ניסיון מעשי ולא רק לימודים תיאורטיים. בחלק מהקורסים עלות הקורס מתקזזת ביחד עם הסטאז’, כך שהסטאז’ משתלם גם מבחינה כלכלית.

מבחר גדול של נושאי עניין

אין זה משנה אם אתם חובבי משחקי וידאו, הדמיות בתלת ממד, בנייה של דמויות או שאתם מתלהבים דווקא מיצירה של אפקטים ממוחשבים, כמעט לכל אחד מאלו דרושים אנימטורים, ולכן לימודי אנימציה מתאימים למגוון גדול של נושאי ותחומי עניין.

הדרגתיות

קורס אנימציה נבנה נדבך על נדבך, כך שכבר לאחר מספר שבועות של לימוד ניתן להתחיל לראות תוצאות וכאמור להתחיל ולתפוס כיוון מקצועי יותר. גם התוכנות השונות בהן משתמשים “מדברות” אחת עם השנייה, כך שבסופו של דבר כל תכני הקורס מתחברים אחד אל השני.

תעודה בינלאומית של Autodesk

בכל קורס לימודי אנימציה שמכבד את עצמו, ישנו בסוף הקורס מבחן הסמכה של חברת התוכנה המובילה בעולם בתחום האנימציה, Autodesk, מפתחת תוכנות האנימציה Maya ו - 3ds Max. התעודה מבטיחה לסטודנט כניסה קלה יותר אל שוק העבודה והכרה מצד המעסיקים כי עבר את כל ההסמכות הדרושות בתחום.

עדכניות

בניגוד לספרים, אתרי אינטרנט או אפילו קורסים מקוונים שמתעדכנים פעם בכמה חודשים במקרה הטוב, בקורס אנימציה מקצועי “Live”, אתם תמיד יכולים להיות בטוחים שאתם עם היד על הדופק ולומדים רק את מה שהכי רלוונטי וחדש בתחום.

ומה הקשר לקידום אתרים?

קיים קשר מובהק בין שיפור חווית המשתמש ושביעות רצונ הגולשים באתר, לבין קידום אתרים ושיווק באינטרנט. פה נכנסים סרטוני אנימציה וסרטונים בכלל, שמטרתם לשפר את חווית הגלישה באתר, לתת ערך לגולשים, להגביר את זמן השהייה באתר ובסופו של דבר לתת מענה הולם לשאילתא המבוקשת.

כמו כן, חשוב לזכור – שמדברים על שיווק באמצעות תוכן אין הכוונה תמיד לתוכן כתוב אלא לכל סוג של תוכן - אנימציה, סרטוני וידאו, אינפוגרפיקות, ראיונות, שאלות ותשובות ועוד. היו יצירתיים עם תהליכי השיווק שלכם. בהצלחה!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר