מח"ש: אישום נגד קצין משטרה בכיר

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה לסגן ניצב עמי מועלם כי תעמיד אותו לדין פלילי, בגין עבירות מין, בכפוף לשימוע

סגן ניצב מועלם // צילום: דוברות המשטרה // סגן ניצב מועלם

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הודיעה היום לסגן ניצב עמי מועלם, מפקד משטרת מגדל העמק המושעה, כי היא שוקלת להעמידו לדין פלילי, בין היתר, בגין בעבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית והפרת אמונים, וזאת בכפוף לשימוע שייערך לו.

במכתב השימוע שנשלח לבא כוחו של סגן ניצב מועלם, נכתב כי, ״במאי 2015 כששירת כמפקד תחנת מגדל העמק, ידע מועלם על פרטי החקירה ועל מעצרו של בעלה של א.א המתלוננת. מועלם חשוד כי ניצל את פער הכוחות בינו לבין המתלוננת כשהוא מפקד תחנה, ומנגד, היא ובעלה חשודים בפלילים. 

כמו כן הוא חשוד שידע את פער הניסיון והגילאים בינו לבין המתלוננת, כשהוא מבוגר ממנה ב - 30 שנים, כדי לקבל ממנה טובות הנאה מיניות או בעלות גוון מיני, תוך שהציג בפניה, בהזדמנויות רבות, מצג לפיו ביכולתו לסייע לה במסגרת תפקידו״, נטען במכתב.

עוד נכתב כי ״על מנת להבטיח את שיתוף הפעולה של המתלוננת עמו, הציג החשוד בפניה מצג לפיו יתכן ויוגש נגדה כתב אישום, והיא תיעצר בגין ביצוע עבירות פליליות. על יסוד מצג זה, איפשר החשוד יצירת יחסי "תני וקחי" עם המתלוננת. היא תבקש ממנו סיוע, בין היתר, בענייני התיק הפלילי של בעלה ובתמורה תיעתר לבקשותיו המיניות."

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר