"הולכת לפי ספר הוראות גם כשיש לך ביקורת?": מגישת ערוץ 14 משיבה לשאלה קשה

מגי טביבי פצחה בסשן שאלות ותשובות בחשבונה ברשת החברתית, שם התייחסה לחיצים שלא פעם מופנים כלפיה • "לא מרגישה צורך להתנצל או לתת חשבון"

מגי טביבי. צילום: טל עבודי

מגי טביבי, שנבחרה לאחרונה להנחות את טקס הדלקת המשואות, פתחה אמש (מוצ"ש) תיבת שאלות לעוקביה באינסטגרם, שם נרשמה התעניינות גדולה מצידם בעיקר סביב נושא הסתירה לכאורה בין עולם התקשורת שטביבי חלק ממנו לבין התחזקותה הרוחנית. חוץ מזה, בסשן המדובר השיבה העיתונאית לשאלה מעניינת במיוחד שרמזה לחוסר היכולת שלה להביע את דעתה אם זו מנוגדת לכאורה לרוח הערוץ בו היא משדרת.

מגישת ערוץ 14 מגי טביבי: "שמחה על הסנקציות נגד ארי שמאי - האמירה שלו מבחילה". כתבת: נטע פלודרמן, צילום: משה בן שמחון (ארכיון)

"איך את מתמודדת אם וכאשר יש בך אמת שחייבת לצאת, אך את חייבת מנגד ללכת לפי ספר ההוראות בעבודה?", נשאלה טביבי. "אין ספר הוראות", קבעה. "התפקיד מבחינתי כרוך גם ביכולת להעביר ביקורת. אם יש אחת כזאת – היא תישמע", הבטיחה. "זו האמת המקצועית".

"איך התחושות לקראת הטקס?", ביקשו לדעת לאור העובדה שטביבי תנחה בשבוע הבא יחד עם כתב הדרום תמיר סטיינמן את טקס הדלקת המשואות שיפתח את חגיגות העצמאות ה-76 למדינת ישראל. "התרגשות טובה מלווה בציפייה לקראת", חלקה על רקע תמונה של דגל ישראל. "אין מילה אחרת שתוכל להגדיר את זה מדויק יותר".  "על מה לא תוותרי?", הסתקרנו הגולשים. "על הנאמנות לדרך", הכריזה טביבי. "כל רעשי הרקע מסביב, הם רק עוד רעש", הבהירה.

מגי טביבי בחדשות ערוץ 14, צילום: מתוך ערוץ 14

"את מרגישה שאת שונה בתעשייה שבה את נמצאת בגלל ההתחזקות שלך בדת?", אתגרו את המנחה. "בהמשך ישיר לשאלה הקודמת – מעולם לא התעסקתי בזה. לא מרגישה צורך להתנצל או לתת חשבון על הבחירות שלי. זה חלק מההתמקדות שצריכה להיות לך בעצמך ולא במה שיגידו או יחשבו. אל תתני לסביבה להכתיב לך".

מגי טביבי במהדורה, צילום: צילום מסך מתוך ערוץ 14

"לא קשה לשמור שבת בתקשורת?", המשיכו להתעקש. "אני לא חושבת שקשה זו המילה", השיבה מגי. "צריך רק לקחת בחשבון שנדרשים ויתורים מסוימים. כן, לדוגמה, סירבתי להצעות שיועדו לצילום בסוף השבוע בעקבות השבת. שלמה עם זה מאוד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר