"דחוף הרמת חזה": כוכבת הריאליטי חטפה ולא נשארה חייבת

נויה אריאלי, משתתפת "אהבה חדשה", פרסמה סרטון שלה בבגד גוף ללא חזייה, מה שגרר ביקורת מעליבה כלפיה מצד טוקבקיסטים • איך בחרה להגיב על כך?

נויה אריאלי. צילום: אור גפן

נויה אריאלי בטח לא תיארה לעצמה שפוסט שהעלתה לעמודה באינסטגרם, שנוצר בעקבות שיתוף פעולה מסחרי לפרסום מכשיר לטיפול בכאבים, יוביל בכלל להתעסקות בנושא אחר לגמרי: המראה החיצוני שלה. אחרי שפרסמה אתמול (מוצ"ש) בסטורי תגובה מעליבה ששלחה אותה לבצע ניתוח להרמת חזה, היא התייחסה לעניין והביעה את דעתה הנחרצת על הערות מסוג זה.

נויה אריאלי מכחישה שהתארסה כי נכנסה להיריון (ארכיון)

"דחוף הרמת חזה", נכתב לאריאלי בפוסט שהעלתה בסוף השבוע האחרון. מתחת לצילום המסך של הטוקבק המרושע, היא הוסיפה בסטורי שלה: "התגובות על הסרטון מביכות! היו יותר גרועות ולא רציתי למחוק. שהם יתביישו בעצמם שהם מגיבים ככה", זעמה.

הסטורי של נויה, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

לאחר מכן פרסמה אריאלי תמונה שלה באותם בגדים שבהם בחרה להצטלם לסרטון שעורר ביקורת. "וכן, אין לי חזה עומד", כתבה. "אני אוהבת אותו כמו שהוא, שלמה איתו ואני אלך כמה שאני רוצה עם מחשוף ועם בגד ים", הבהירה ופנתה למשתלחים בה: "ואם אתם חושבים איפשהו בעולם המעוות שלכם שאני צריכה לשנות משהו בגוף שלי, זה שלכם בלבד. אתם מוזמנים להתחפף לי מהפרופיל. פיס אנד לאב", חתמה.

נויה אריאלי ב"אהבה חדשה", צילום: רשת 13

מאוחר יותר, בעקבות הודעות חמות וחיבוק וירטואלי שקיבלה נויה מגולשים הנחשפים לתכניה, היא העלתה סטורי נוסף. "אתם כותבים לי דברים מדהימים, אז בכיתי קצת מנפילת המתח", שיתפה. "ברור שלא צריך לתת להם משקל, והם באמת אפסים ולא משתווים לכמות האהבה שאתם מעניקים לי וזה מה שחשוב", הזכירה לגולשים ובעיקר לעצמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר