סוד החופשה המושלמת לילדים בסנטר פארקס

כמה ילדים יכולים ליהנות בחופשה אחת? יצאנו לחופשה קיץ משפחתית בכפר הנופש של סנטר פארקס וחזרנו עם המון תובנות

חופשה מושלמת בסנטר פארקס. צילום: גרייבר פמלי

בשיתוף גרייבר פמלי

הכי חשוב זה הילדים. זה מה שאנחנו ההורים אומרים לעצמנו לפני שאנחנו מתיישבים מול המחשב לחפש ולהזמין את החופשה הבאה. המסקנה הכי חשובה שלי משבוע בכפר הנופש של רשת סנטר פארקס היא שיש מי שכבר חשבו על כל זה לפניי, ואין שום סיבה שאשבור את הראש בחיפושים. למה אני מתכוונת? טוב ששאלתם.

טיפוס, צילום: יח"צ גרייבר פמלי

כפר הנופש וילאז' נטור של סנטר פארקס הוא אחד מכפרי הנופש של הרשת האירופית, המציעה סטנדרט אחר של חופשה משפחתית. כפרי הנופש של הרשת נמצאים בצרפת, בלגיה, הולנד וגרמניה וכל אחד מהם סמוך לאטרקציות מקומיות שיאפשרו לכם שילוב בין ניצול זמן מקסימלי בתוך הפארק לבין טיולים מחוץ לכפר (בהתאם להרכב המשפחתי שלכם - הכפר שבו שהינו, למשל, נמצא במרחק נסיעה קצרצרה ברכב או באוטובוס מיורודיסני). הפארקים עצמם רחבי ידיים, וממוקמים על שפת אגם או בתוך יערות יפהפיים. האוויר האירופי, הירוק בעיניים והשקט ילוו אתכם לאורך החופשה כולה, והדבר היחיד שעשוי להפר אותו הוא קרקור האווזים על האגם והצחוק הפרוע של הילדים.

אטרקציה לילדים, צילום: יח"צ גרייבר פמלי

הלב של כל כפר נופש, וכמובן של וילאז' נטור, הוא פארק המים המקורה. חוויה רטובה של מגלשות, בריכות, משחקי מים והתזות שתפתח או תסגור כל אחד מהימים בחופשה. הילדים יעלו וירדו ויגלשו וחוזר חלילה עד שיתעייפו וילכו לישון מוקדם ולכם יישאר ערב נפלא במרפסת של הקוטג' עם בקבוק יין צרפתי וגבינות נהדרות.

פארק מים, צילום: יח"צ גרייבר פמלי

הקוטג'
ישנם מספר סוגים של קוטג'ים בכפרי הנופש, אנחנו התגוררנו בקומפורט. הקוטג' מסודר מאוד, רואים שהשקיעו בעיצוב והמטבח מאובזר בכל מה שצריך ואפילו מעבר. הכל מאוד מרגיש חלק מהטבע ובכלל הגישה של Center Parcs, היא חיבור לטבע בכל פינה ובכל גישה כמו  לדוגמה, המנגנונים השונים לחיסכון באנרגיה ומים.
חשוב לקחת בחשבון קפיצה קלה לסופרמרקט בכפר שיש בו הכל ולקנות את כל מה שצריך לארוחות בוקר או ערב, כי לא כל יום אוכלים במסעדות שבכפר הנופש ולא כל יום קופצים למסעדה צרפתית מפונפנת בפריז (מרחק של חצי שעה ברכבת). מומלץ מאוד להכין סנדוויצ'ים וחטיפים לדרך מאחר וילדים שבעים הם ילדים הרבה הרבה יותר שמחים ונעימים, מניסיון.

תתכוננו להמון אטרקציות

חוץ מפארק המים, ובהתאם לגיל הזאטוטים שלכם, מציעים הפארקים כמעט 70 אטרקציות שונות, שמתאימות לכל אופי: אנחנו היינו עם בני ובנות 7-9 ולמדנו על פולי הקקאו והכנו שוקולד כמו שוקלטיירים אמיתיים, טיפסנו על עצים בפארק חבלים אתגרי שמתאים לכל הרמות והוציא מכולנו צרחות חדווה משחררות (הילדים יותר אמיצים מאיתנו – זה ברור!), טיפלנו בסוסי פוני כולל רכיבה קצרה על שפת האגם, ביקרנו בחוות חיות המשק, אפינו לחם, רכבנו על אופניים, בנינו בית פיות, מילאנו בובות פרווה, שיחקנו במיני גולף ואת כל זה הזמנו דרך האפליקציה הייעודית של כפר הנופש בזמן שהייתנו בכפר.

אל תשכחו  להקדיש זמן למסז' או לטיפול מפנק גם לעצמכם, ההורים. נכון שהחופשה היא לילדים, אבל אתם כבר שם, ויש ספא עם חדר אדים, סאונה וחדר מלח שחבל שתפספסו.

מבשלים ביחד, צילום: יח"צ גרייבר פמלי

הקשר הישראלי

לרשת כפרי הנופש סנטר פארקס יש נציגים בישראל - גרייבר. אחרי לא מעט בירורים אפשר להבין שהכי משתלם להזמין דרך גרייבר : המחיר הוא אותו המחיר, מקבלים הטבות והנחות למגוון רחב של מועדני צרכנות , יש עזרה בבחירת מיקום טוב בכפר לפי הצרכים שלכם ובאופן כללי יש עם מי לדבר בעברית לאורך כל החופשה. גם מדיניות הביטולים טובה יותר כשמזמינים דרך גרייבר, וזה נותן שקט וסוגר הרבה פינות, בעיקר במציאות המשתנה כל הזמן שאנחנו חווים בימים האלה.

עבורנו זאת הייתה הפעם הראשונה בכפר של סנטר פארק. באחד הערבים, כששיחקנו באולינג, פגשנו משפחות שחוזרות שוב ושוב, בכל פעם לכפר אחר, במדינה אחרת. האמת היא שמאוד קל להבין למה: כל היתרונות של בילוי בטבע, עם מענה של אטרקציות לכל גיל וכל אופי, עם אפשרות לבשל עצמאית או להתפנק במסעדות – זאת פשוט החופשה האולטימטיבית למשפחה. 

להזמנת חופשה עם הילדים במבצעים מיוחדים לחצו כאן >>

בשיתוף גרייבר פמלי

כדאי להכיר