זה אמיתי: מוניות מעופפות יתחילו לפעול בדובאי בקרוב מאוד - כך זה נראה

ההכרזה פורסמה בעמוד הטוויטר הרשמי של ראש ממשלת איחוד האמירויות • תחנת המוניות המעופפות הראשונה בעולם תעמוד לרשות הציבור כבר ב-2026

מכוניות מעופפות (אילוסטרציה), צילום: רויטרס

המפתחות בפנים: אם חשבתם שהבניין הגבוה בעולם, לצד המלונות המפוארים בעולם וחברות התעופה מהטובות בעולם, יספקו את תושבי איחוד האמירויות, שימו לב לדבר הבא – היום הוכרז שבעוד שלוש שנים בדיוק, תקום תחנת המוניות המעופפות הראשונה בעולם.

ההכרזה פורסמה בעמוד הטוויטר הרשמי של שייח מוחמד בן ראשד אל מכתום, ראש ממשלת איחוד האמירויות וסגן נשיא איחוד האמירויות הערביות. בעמוד הטוויטר שלו פורסם כי תחנת המוניות המעופפות הראשונה שתקום בדובאי, תעמוד לרשות הציבור כבר ב-2026.

ההכרזה הרשמית מגיעה לאחר בחינה ארוכה של הנושא ודיווחים בתקופה האחרונה על כך שמוניות מעופפות יתחילו לפעול בקרוב במקומות שונים בעולם. אך ככל הנראה, כמו הרבה דברים בתקופה האחרונה, דובאי תהיה זאת שמקדימה את כולם עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם.

דובאי (ארכיון) שוב מקדימים את העולם, צילום: Getty Images

עדיין לא ברור כמה מוניות כאלה יפעלו בשלב ראשון, כמה זה יעלה לאדם הממוצע ולמי הן יהיו זמינות, אך אין ספק שכאשר הטכנולוגיה תיכנס לחיינו היא תסייע לפתור בעיות רבות, בראשן בעיית הפקקים שמורגשת בעיקר בערים הגדולות בעולם וביניהן גם דובאי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר