מבודדת באזור היפה במדינה: כך נראית אחוזת הנופש הסודית של עשירי ישראל

בהשקעה של 15 מיליון שקלים, נפתח הקיץ בקיבוץ גינוסר מתחם יוקרתי במיוחד – שכולל גישה לחוף מבודד ואפילו מנחת מסוקים • במקום יש שתי וילות, שכל אחת מהן משתרעת על כ-220 מ"ר, והנופשים יוכלו ליהנות מספורט ימי, טיפולי ספא ושפים פרטיים – וכל זה מבלי לצאת מהבית

וילה ימה שבקיבוץ גינוסר, צילום: יחסי ציבור

דמיינו שתי וילות ענקיות עם ארבעה חדרי שינה בכל אחת מהן, בריכה פרטית בגודל 90 מ"ר, גינה גדולה, מטבח חיצוני, ג'קוזי צמוד לבריכה, גישה ישירה לחוף מבודד ואפילו מנחת מסוקים. לכל הטוב הזה תוסיפו נוף פתוח לכנרת שרחוקה רק כמה עשרות מטרים מהווילה. ככה נופשים עשירי ישראל וגם לא מעט תיירים שמגיעים ארצה מעבר לים, באחת מאחוזות הנופש המפוארות והיקרות במדינה שנפתחה הקיץ לאחר שהושקעו במתחם כ-15 מיליון שקלים.

כדי להגיע למתחם, שנקרא "וילה ימה", יש לעבור דרך שני שערים חשמליים שנפתחים רק למי שמקבל גישה דרך אפליקציה ייעודית. אחרי שעוברים את השערים החשמליים, מגיעים לאזור מבודד וכבר בכניסה אליו מרגישים כאילו שהגעתם לבאלי שבאינדונזיה. עצים ירוקים וגדולים מעטרים את הכניסה, ובפנים מחכות שתי וילות, כל אחת יכולה להכיל עד שמונה אורחים, בארבעה חדרי שינה.

חלל עצום לאירוח. וילה ימה, צילום: יחסי ציבור

 

כל אחת מהווילות משתרעת על פני שטח של כ-220 מ"ר ולאורך כל השהות, העובדים במקום דואגים לספק לנופשים כמעט כל דרישה, החל מספורט ימי שמגיע עד החוף המבודד הצמוד לווילות, טיפולי ספא או שפים פרטיים שמגיעים לבשל עבורם בתוך הווילה ועד מסוק פרטי שמגיע עד למנחת הפרטי של המתחם.

הנופשים במקום יתקלחו עם סבונים של מותג היוקרה "בולגרי", ינהלו את הבית באמצעות מערכת חכמה שכוללת מערכת שמע בגינות, בתקרות הבית ובכל חלל שתרצו, ביחד או בנפרד.

מערכת חכמה מנהלת את הבית. וילה ימה, צילום: יחסי ציבור

 

אם תרצו לטייל מסביב, נחל עמוד נמצא ממש בסמוך למתחם שנמצא בקיבוץ גינוסר, וגם בו תוכלו לסייר במהלך הביקור. שביל סובב כנרת, שמורת מג'רסה ושמורת הטבע ארבל נמצאים בקרבת מקום. חלק מהנופשים בוחרים באפשרות של טיולי הטרקטורונים וסיורי יקבים שלא מצריכים הליכה ארוכה מדי.

מה שיכול פחות להתאים לחלק מהנופשים, היא העובדה שבין שתי הווילות אין הפרדה שמבודדת אותן אחת מהשנייה. היושבים בבריכה באחת הווילות יוכלו לראות את המתרחש בבריכה בווילה השנייה, וישנה גישה של הליכה קצרה ביניהן וללא הפרדה. חלק מהנופשים שוכרים את כל המתחם וכך, בעצם, שתי הווילות מושכרות לאותה קבוצה/משפחה, מה שדי פותר את העניין הזה.

ועכשיו לחלק המשמעותי עבור רובנו – המחיר. הסיבה שהמקום מיועד בעיקר לבעלי ממון היא שהמחירים מתחילים מ-8,000 שקלים לווילה אחת ללילה בתקופת החורף (כ-1,000 שקלים לאדם ללילה בהרכב של שמונה אנשים). בשיא הביקושים, המחיר כמעט מכפיל את עצמו ומגיע לכ-15,000 שקלים ללילה לווילה אחת. המחיר הוא התחלתי ולא כולל את המסוק, השף, העיסויים, האוכל, הספורט ימי או כל אטרקציה אחרת.

צילום אווירי של וילה ימה, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר